feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

ANWAR UCAP TAHNIAH KEPADA ORANG BESAR YAHUDI

YAHUDI IBARAT KUCING HITAM YANG MENJADI KESUKAAN KEPADA SEMUA AHLI SIHIR BARAT
PERWATAKAN ANWAR MENYAMAI KUCING HITAM YANG DIPERGUNAKAN OLEH AHLI SIHIR.

Berikut ialah kenyataan Anwar di dalam webnya Anwar 3.5 :


Saya gembira dan terus mengucap syabas kepada rakan saya, Al Gore yang dianugerah hadiah tersebut bersama jawatankuasa PBB mengenai perubahan cuaca.Menurut Al Gore, krisis persekitaran alam menjangkau politik, malah isu yang melibatkan moral dan keyakinan.
ANWAR IBRAHIM


‘An Inconvenient Truth’ adalah sebuah film dokumentari tentang pemanasan global yang dibintangi oleh Al Gore, mantan wakil presiden US pada era Bill Clinton. Filem ini mencatat rekod pendapatan pada hari pertama untuk sebuah filem dokumentari dan merupakan filem dokumentari terlaris ketiga di US setelah Fahrenheit 9/11 dan March of the Penguins.


AL GORE DI ZAMAN ANWAR MENJADI TPM


Anwar Ibrahim bukan sahaja menjadi boneka Barat dan agen CIA tetapi sebenarnya juga talibarut Yahudi. Berikut adalah bukti-buktinya:-


1. Agen Amerika dan CIA menerusi persahabatan rapat dengan Al-Gore, Naib Presiden Amerika Syarikat. Kerajaan Amerika memang penyokong kuat Israel dan sentiasa membantu serta mengikut telunjuk Yahudi. Malah Amerika selalu menentang kebangkitan dan kemajuan Islam.


2. Rapat dengan William Cohen, Setiausaha Pertahanan Amerika (Ketua Yahudi dan CIA). Dalam diam-diam menerima arahan dan sering mengadakan hubungan kerjasama dengan Cohen.


3. Berkawan rapat dengan pengarah urusan IMF, Michelle Camdessus (juga ketua Yahudi yang disegani) dan sering mendapatkan idea dalam perancangannya daripada Camdesus.


4. Mematuhi kehendak IMF (institusi kewangan yang didalangi oleh Yahudi) secara senyap-senyap untuk dijadikan amalan kewangan negara. PM menolak pinjaman IMF tetapi Anwar pula dalam diam mengikut telunjuk sebahagian perancangan IMF.


5. Menurunkan tempoh NPL (Non Performing Loan) - Pinjaman Tidak Berbayar. Ini seperti yang dikehendaki IMF supaya peminjam dan usahawan tempatan sukar mendapat sumber kewangan. Ini strategi untuk memudahkan usahawan asing yang didokongi Yahudi menguasai perniagaan di Malaysia.


6. Mengetatkan kemudahan kredit seperti yang digariskan oleh IMF. Banyak syarikat besar dan sektor perniagaan keseluruhan terjejas dan banyak gulung tikar. Jika tidak dibendung boleh menyebabkan keadaan kewangan dan ekonomi yang lebih teruk. Kita mungkin terpaksa bergantung kepada pinjaman IMF dan ini mungkin niat Anwar.


7. Menaikkan kadar faedah pinjaman bank. Ini juga selaras dengan arahan IMF dan bertujuan menyekat kemudahan pinjaman kepada orang ramai. Kenaikan daripada 8% hingga lebih 15% merudumkan lagi ekonomi negara. Implikasinya rakyat marahkan kerajaan dan ini adalah usaha Anwar untuk usaha konspirasi politiknya.


8. Dilantik Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan, Bank Dunia. Jawatan ini mendapat sokongan dan pengaruh Yahudi. Pemilihan beliau juga dipengaruhi ramai pakar ekonomi dan kewangan institusi yang mempunyai penglibatan Yahudi.


Pertimbangan yang perlu kita buat ialah menolak manusia seperti Anwar yang sentiasa mendampingi orang suruhan Yahudi seperti Al Gore.