feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

WAN AZIZAH BERSAHABAT DENGAN YAHUDI

Madeline Albright : Ibu Yahudi Moden
Wan Azizah juga sudah terikut-ikut DSAI bersengkongkol dengan Yahudi dan agen CIA serta berbohong untuk kepentingan suaminya. Berikut adalah bukti-buktinya:-
1. Meminta bantuan Yahudi - Madeline Albright, Ketua Setiausaha Amerika yang digelar dunia Islam sebagai jelmaan Golda Meir (bekas PM Israel yang rakus membunuh umat Palestine di zamannya)
2. Mengadakan hubungan dengan Reuben (juga Yahudi) dengan harapan mendapat pertolongan dalam perjuangan Keadilan.
3. Mahukan Amerika Syarikat (Yahudi) masuk campur dalam urusan politik negara. Tidak cukup dengan itu, minta Amerika mengetuai pihak antarabangsa bagi mengawasi pilihanraya kita.
4. Menghina negara kononnya tidak melaksanakan kehendak Human Rights. Harapan beliau supaya Human Rights yang didalangi Yahudi melakukan pelbagai tuduhan dan sekatan terhadap Malaysia.
5. Mengadakan hubungan rapat dengan Presiden Filipina, Estrada. Estrada (pemabuk dan memang dikenali bermoral rendah) dibenci umat Islam di Mindanao kerana isu pembunuhan umat Islam di wilayah berkenaan yang menuntut autonomi Islam.
6. Membuat pelbagai pembohongan bagi kepentingan Anwar. Contohnya kes arsenik dan suntikan HIV terhadap Anwar yang sengaja direka-reka dan kini memakan diri Wan Azizah.
7. Meracuni fikiran orang ramai dengan berita palsu dan slogan Reformasi supaya rakyat merusuh. Inilah srategi digunakan Amerika dan Yahudi bagi menjatuhkan kerajaan-kerajaan di Asia Tenggara sama seperti yang dibuat di Indonesia.
Disebalik tabir Wan Azizah tersemat nafsu serakah membunuh perjuangan umat Islam di Mindanao.Apakah kita percaya lagi dengan dakyah mereka?Berselindung atas nama perjuangan membebaskan nasib bangsa dan agama sedangkan merekalah yang membolot harta RAKYAT sewaktu mereka berkuasa.