feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KISAH SELIMUT, BANGKAI BABI DAN YDP MAIPP SUKA MAIN TELUQ

senario bulan januari 2010 banyak tertumpu kepada permasalahan yang melanda PR. kumpulan PR berjuang bermati-matian untuk menutup pekung yang amat dahsyat busuknya. ibarat menutup bangkai babi dengan kain. bangkai tak nampak, tapi bau bangkai babi nampak untuk hilangkan busuk tersebut, maka bangkai babi tersebut perlu di tanam sedalam dalamnya.pada hari ini perbandingan yang aku bawakan iaah selimut dan bangkai babi tersebut. siapa yang jadi selimut? kata kawan aku yang jadi selimat kepada bangkai babi tersebut ialah pas dan pkr. habis tu, bangkai babi tu pulak? bangkai babi tu ialah dap. nak hilangkan bau busuk amalan rasuah dan menjahanamkan nasib Islam oleh PR maka DAP perlu ditanam sedalam-dalamnya.ini kerana dap ialah pengemudi pas dan pkr. anwar ialah selimut bangkai babi yang paling dasar.
antara bangkai babi dan selimut ini mereka bekerjasama dengan baik...oppsss sebelum terlupa orang yang letakkan selimut pada bangkai babi tu siapa Ya???jawapannya tentulah mudah sahaja. nak tahu juga jawapannya...dialah kepimpinan kanan pas yang pro kepada penggunaan Allah oleh herald. siapa dia ? siapa dia? aku nak bagi pengiktirafan besar kepada paderi besar pas yakni khalid gerejati.khalid menjadi pengkhianat besar untuk menghancurkan islam. khalid join pas semata-mata ingin hancurkan islam. sama lah kes dengan snouck hergrounje ahli teori kedatangan islam ke indonesia.dia ni belajar islam di mekah dekat-dekat 11 tahun, kemudian akhirnya menyesatkan islam di indonesia. snouck ni sama dengan khalid. khalid bakal rosakan akidah umat islam mendatang.kesan daripada itu, rakyat terus berdoa agar kalimah Allah di selamatkan. aku syukur kerana Allah swt memperkenankan doa hambaNya yang ikhlas. lalu mereka yakni selimut dan bangkai babi sedang menghadapi era keruntuhan . mereka terjebak dengan peristiwa berikut:
1. cah keting -pas kelantan pun bergaduh. di mana amalan islam dan syura.
2.kickdifella dan husam- husam jangan dok bohong. semua orang tahu hang yang dok bela kickdifella . kick yang dedahkan segala-galanya untuk mengaibkan pak lah dan keluarga tok guru. memang benar husam yang dedahkan rahsia kerajaan kepada kick. nik aziz cuma takut nak pecat husam
3.perlantikan mansor sebagai pengerusi PUZ penang- ini lagi maluan wal hampasun.duit zakat pun dap nak tibai. tahniah la pas. mana pi suara eliyas zakaria. hangpa ni kuda kayu atau eliyaz zakaria dok lali atau khayal dengan gurauannya yang suka MAIN ATAU GENGGAM TELUQ KAWAN-KAWAN DI USM DAN SELEPAS BERI KULIAH...........ADA SAHABAT AKU PENSYARAH USM YANG TERKENA, KATA, ELYAZ BECAREFUL. KALU DIA GENGGAM TELUQ CONFIRM SENAKKKKK. MAJLIS SYURA NEGERI PENANG PUN GUAN ENG YANG BAGI TAULIAH. APA PAS DAH TAK DAK PEMIMPIN ISLAM ????????
4. azizan vs shafie apdal- SHAFIE KATA KEDAH MUNDUR. AZIZAN KATA INI PROVOKASI. HABIS KALA PENCERAMAH PAS KATA PEMIMPIN BN MAKAN WANG RAKYAT.ITU BUKAN PROVOKASI?ATAU MEMANG PAS DAH MASUK MAKAM TINGGI ( AHLUL SYURGA)