feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KEBOBROKAN PARTI ISLAM SEMALAYSIA


........aku cakap memang aku tak sempat nak nulis...........itu ungkapan aku pada rakan pena malam tadi selepas aku berbual dengan dia pasal aduk teruna yang pelak lagi kurang ajar. bahasa orang kampung aku yang pro pas kata " butuh pak hang la"........... kesat konotasi bahasa ini. tapi yang paling mulia nak diungkapkan kepada aduka teruna blog picisan wal haramjadah pro erdogan ini . istilah mampos tidak boleh diberikan kepada manusia yang telah kembali kerahmatullah. seteruk manapun manusia itu di zaman hidupnya, apabila dia kembali ke rahmatullah maka tidak boleh dicercanya. malangnya perangai pukimak juak juak pas seperti aduka teruna ini tidak boleh dimaafkan lagi. sekiranya dia orang johor...patik pacal yang hina mohon tuanku sultan yang baru galilah segala tapak rumahnya dan dibuang ke laut. dan seterusnya tarik semula hak nya sebagai kaum melayu dan campakkannya ke negara yang difikirkan olehnya sesuai bagai dirinya dan seketurunannya.tidakkah pas tahu yang pelihara islam di bumi melayu ini dengan adanya kuasa raja melayu? tidak , pas pun tak boleh nak bernafas.
bagi aku apa yang menimpa aduka teruna ini adalah kesan doa nik ajiz yang diterbalikkan Allah SWT. pas jadi kacau bilau. islam mereka telah diharu birukan. mereka kena membaca semula buku fathi yakan.siapa yang suka guna perkataan celaka, mampos, haramjadah......semua ini pemimpin pas yang suka gunakan. aku gunakan istilah pukimak ini pun setelah diajar oleh penceramah pas yang berbual di belakang pentas selepas habis berceramah. macam mana nak ada nur hidayah dalam perjuangan.
kelemahan pas penang yang dipimpin oleh kuda lembab salleh man , menyebabkan wang umat islam penang akan dibaham kafir pkr dan dap. aku panggil pkr la ni kafir. walapun yang join pkr di penang ini banyak sahabat aku dalam abim dulu. dr wan salim usm , dulu sahabat juga la dalam abim. wan salim dulu cukup tak ngam dengan ustaz eliyas zakaria pakar pemegang teluq di kalangan pensyarah lelaki usm. ustaz elyas dah naik jadi ydp maipp, kenapa jawatan pengerusi zakat bagi pada mansor. mansor ini baca fatihah pun tak jelas. telo. tajwid dan hukum semua lari. mansor ini sosialis . praktikalnya sosialis. kegagalan tekun adalah kesan idea dan pendekatan yang mansor bawa. dianggarkan pendapatan tahunan dekat rm 40 juta dari puz penang akan dihabiskan oleh puak kafir. rupanya puak kafir pkr ni dah lama idamkan wang umat islam. aku nak seru sekalian umat islam yang berkerja dengan kerajaan dan sanggup memotong gaji dengan puz, agar memberhentikan potongan tersebut kerana wang zakat kita akan disalahgunakan oleh kafir ini. mana boleh wang zakat kafir sampaikan. dah tak de sangatke pemimpin islam dalam pas dan pkr yang boleh sampaikan?angin betul aku dalam hal ini.ini namanya salah guna dana islam.
apapun aku faham alasan mereka ialah KAMI BERKUASA . baiklah aku nak tengok sejauhmana kuasa kamu nak lawan kuasa ALLAH yang puak kau main-mainkan. jangan sampai penang akan ditenggelamkan dengan kuasa Allah.semua boleh berlaku .apa yang berlaku kepada nik aziz adalah kesan perangai buruknya mendoakan keburukan orang. tunggu giliran pkr penang pula.