feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MELAYU UMNO , MELAYUPAS DAN MELAYU PKR ?YANG UNTUNG........KUFFAR

berbunyilah gendang perang dari mulut ketua penerangan pas malaysia saudara idris. blogger tak kebuloq nak panggil dia ustaz sebab status dia sama dengan murid yang baru belajar j qaf. berlagaklah si ketua penerangan ini dengan beberapa kenyataan retorik yang berbaur perpecahan ummah. hari ni sahaja beliau menyatakan di dalam akhbar sinar dato ss harusani ialah ialah mufti melayu umno.sebelum ini beliau nak lancarkan kempen ganyang dan perang jihad terhadap umno. inilah kadok yang lupakan junjung.si kadok bernama idris ini terlupa dari mana asal keturunan dia. patutlah nama nya tercicir sewaktu nak dicalonkan sebagai ahli parlimen bukit gantang.walaupun ada ijazah, tapi tahapnya samalah dengan george bush dan yizak rabin. yahudi laknatullah. cuma blogger tak mau doakan dia ni laknatullah sebab blogger bukan orang pas dan mursyidul am pas.
dalam kenyataannya dengan nada selamba kata mufti perak hanya untuk melayu umno. kalu gitulah caranya, maka hukum mufti perak tak terpakai pada orang pas. contohnya mufti perak kata sure heboh haram, maka pas kata takpa konsert boleh buat dengan syarat arak mesti murah dan ada tayang punggung.bila mufti kata ada pemimpin pembangkang yang mahu islam musnah. terasa pula mamat idris ni. dia kot pemimpin yang mufti perak katakan. idris pun berkokok la kata islam perlu menjaga hak agama lain. kepala bapak kau idris. kau bagi tahu dalam ceramah kau, rumah ibadat mana yang nabi saw bina selepas buat pembukaan kota mekah dan sebelum berhijrah. mengaji tak mau nak habis. jadi masuk pas sebab nak dapat arak free.
dari kenyataan ini, maka terfikir di fikiran blogger benarlah kata kawan blogger yang balik dari al azhar bertahun tahun. katanya pas ini syiah dan merupakan agenda british. kalau pas perintah, maka pemerintahannya lebih kejam dari bn dan boleh bunuh islam dalam umno.tak mustahil ini pasti akan berlaku. jika pas bunuh melayu dalam umno dengan cara hukuman kerajaan pas, maka umat islam akan mengecil dan matlamat british ingin mengkufarkan tanah melayu tercapai. agenda republik berlaku dengan mudahnya dan ketika itu kembalilah semula islam di takok lama yakni hanya berkuasa pada hal hal perkahwinan, dan harta benda. jika ini berlaku, dimanakah malaun idris ini berada?apakah anaknya juga akan bersosial melebihi syaitan dunia? fikirkan pas.....