feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

BAHAGIAN 2 : HALIMAH ALI DAN TRIBULASI TARBIYYAH


kenyataan halimah ali bertentangan dengan tarbiyyah demokrasi

Exco Pendidikan Tinggi, Dr Halimah Ali berkata kerajaan negeri mempunyai kuasa penuh ke atas pegawai jabatan yang dibayar kerajaan negeri, mahasiswa institusi pengajian milik kerajaan negeri serta anak-anak syarikatnya.Katanya, mana-mana kakitangan kerajaan negeri yang berdegil mengikuti kursus Biro Tata Negara ini, mereka tidak terlepas daripada dikenakan tindakan sewajarnya.“Kerajaan Negeri mempunyai kuasa di atas segala peraturan-peraturan, apa kursus yang mereka perlukan, apa latihan yang mereka perlu lalui. Kita mencari jalan macam mana, apa tindakan akan kita ambilkan”, kata Halimah Ali.Beliau turut menyarankan supaya kerajaan negeri Pakatan Rakyat yang lain mengambil tindakan sama.
ULASAN
bagi bn, mana-mana kakitangannya yang menyertai ceramah atau tamrin dalam pas, bn tidak pernah menjatuhkan hukuman kepada mereka. budaya buang pekerja ke pedalaman yang berlaku di dalam bn satu ketika dahulu adalah budaya anwar. tetapi, sekarang ianya tidak berlaku, ramai kawan blogger yang berjawatan dalam pas memgang jawatan utama dalam sektor kerajaan seperti guru besar, pegawai kementerian sumber, doktor di hospital dll.kenapa kejam sangat halimah sehingga nampak kuasa lebih hebat pada Allah?memang benarlah PKR yang takut pada BTN lebih takut pada Allah. Akidah halimah perlu diperbetulkan semula kerana indoktrinisasi anwar yang melampau ke atasnya.
SIAPA INDOKTRIN SIAPA ?BTN INDOKTRIN KAKITANGAN KERAJAAN SELANGOR ATAU ANWAR YANG INDOKTRIN HALIMAH?LEMAHLAH HALIMAH YANG MUDAH DIINDOKTRINKAN ANWAR AL JUBURI.GAGALNYA TARBIYYAH MUSLIMAT PAS SEHINGGA ANWAR AL JUBURI BOLEH PENGARUHI AHLI TAMRIN MEREKA.