feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

RAJA PETRA , SALMAN RUSHDIE DAN PENULIS FILEM BELANDA YANG MENGHINA RASULULLAH SAW DAN ISLAM

Anwar adalah penyokong kuat penulisan karya Salman Rushdie yang dijatuhkan hukuman bunuh oleh Imam Khomeni Iran.Mengapa Anwar?
Raja Petra adalah penulis rasmi Anwar yang pernah menghentam Hj Hadi apabila Hj Hadi tidak sehaluan dengan Anwar.Beliau menghina jelas Islam di dalam blognya sebelum artikel tersebut dikeluarkan dari blog tersebut ( MALAYSIA TODAY).
Pada tahun 2005 lalu, Koran Jyllands-Posten Denmark menerbitkan kartun-kartun MENGHINA Nabi Muhammad saw. Dalam kartun itu digambarkan Rasulullah saw. membawa pedang dan bom. Bahkan dalam salah satu kartunnya, Rasulullah saw. digambarkan sebagai orang yang berserban. Di serbannya terselip bom (terlihat dari bentuk dan sumbunya). Lalu Januari 2006 kartun-kartun itu dimuat di media massa Norwegia. Bahkan karikatur-karikatur tersebut muncul di berbagai akhbar harian Perancis, seperti France Soir. Februari 2008, kartun-kartun tersebut diterbitkan semula oleh sebelas media massa terkemuka di Denmark dan televisyen di Eropah iaitu seperti di Belanda dan Sepanyol. Ketika itu seluruh umat Islam bangun menentang dan memboikot produk Belanda dan Denmark.


ANTARA TULISAN RAJA PETRA DAN SALMAN RUSHDIE


Saya terpanggil pada kali ini untuk menilai semula langkah yang di ambil oleh kerajaan ke atas Raja Petra. Langkah ISA bukanlah yang sewajarnya tetapi mana-mana individu atau pihak yag menghina Islam dan Rasullullah SAW wajiblah dijatuhkan hukuman BUNUH.Pelik orang PAS dan PKR.Sewaktu Islam dihina di Denmark dan Belanda , mereka menganjurkan demonstarsi memboikot barangan ke dua dua negara tersebut dan ada juga yang mendesak dilancarkan perang Jihad.Mengapa perkara yang sama tidak berlaku ke atas Raja Petra. Oleh kerana Raja Petra penulis artikel rasmi Anwar,maka ada kuncu-kuncu PAS yang menyatakan bahawa RPK perlu di beri nasihat.Kepala Hotak hang!!!!!Kenapa penulis karikatur dan Salman Rusdie tak diberi nasihat dahulu dan baru nak jatuhkan hukum bunuh?RPK dan Salman Rushdie 2 entiti yang berbeza tetapi mempunyai misi YANG SAMA IAITU MISI ZIONIS.


Perlu disedari bahawa PKR telah berusaha menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara liberal dan menidakkan Islam.Tindakan ke atas Zulkifli Nordin jelas menunjukkan Syed Hussein seorang yang terkenal sebagai BAPA SOSIALIS menidakkan Islam di dalam PKR. Ini belum lagi dengan Latifa Koyya dan Ieren Fernandez yang sepatutnya telah lama disumbat kedalam penjara.Dalam hal sebegini, jihad PAS pula menyepi bahkan tidak salah blogger menyatakan jihad PAS telah berkubur sekalian lama di bawah group Erdogan yang dipimpin oleh As Syeikh Husam Musa (Bapa Islam Liberal).PAS jelas mula beralih arah dengan mengubah paksi perjuangan kepada Islam Liberal. Golongan ulamak PAS mula menjadi ULAR DALAM SEMAK dan MENYEMAKKAN kumpulan erdogan ini.PAS tidak berani menyatakan pendirian semata-mata kerana Raja Petra adalah anjing taruhan Anwar.Oleh kerana itu, jihad ke atas UMAT ISLAM DISELURUH MALAYSIA bangkit mendesak kerajaan agar RAJA PETRA dijatuhkan hukuman yang sama seperti Salman Rushdie dan bukan hanya di ISA.Umat Islam Malaysia arus bangkit menerjah segala kekalutan yang di bawa oleh penulis-penulis ala zionis daripada PAS dan PKR.Bangkit! bangkit dengan Badar Al Qubra mendesak kerajaan menjatuhkan hukuman lebih daripada ISA ke atas Raja Petra.Allahuakbar!Allahuakbar!