feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

NAMEWEE DAN PENGHINAAN KE ATAS ISLAM

Latar lagu Negarakuku.
Hinannya Bilal di Malaysia
Azan melambangkan kebesaran Allah dan islam disamakan dengan ayam berkokok
Wajah pencacai Islam
Mengapa dia hanya di soal siasat dan berjalan aman di Malaysia sedangkan dia menghina Islam.

Tahun 2008 telah beredar filem Fitna. Dalam tayangan awal filem tersebut dimasukkan kartun Nabi saw yang berserban dan di kepalanya terselip bom. Kartun ini dimuat sebelumnya di berbagai media. Kemudian ditayangkan ayat al-Quran dan terjemahannya. Didalamnya digambarkan peristiwa Peledakan WTC dan berbagai peledakan lainnya. Secara keseluruhan, filem tersebut dimainkan selamat 15 minit dan mesejnya jelas ingin menyebarkan pesanan bahawa al-Quran adalah sumber kekerasan, Nabi Muhammad saw. adalah teroris dan Islam adalah agama pemusnah pembangunan.


Sebelumnya banyak pihak yang meminta agar filem itu tidak diedarkan. Namun, atas nama kebebasan, Geert Wilders, anggota Parlimen Belanda yang membuat filem itu, tetap mahu mengedarkan filem berkenaan (sama seperti Lim Kit Siang dan Anwar yang suka menggunakan istilah atas nama kebebasan). Ini menunjukkan bahawa apa yang dilakukannya penuh kesedaran dan dengan sengaja. Filem berjudul ”Fitna” itu pun mendapat tentangan daripada rakyat Malaysia khususnya PAS dan UMNO.


ANTARA FILEM PENDEK NAMEWEE DAN FITNA.2 ENTITI YANG SAMA


Blogger menonton kedua-dua filem pendek di atas untuk membuat penilaian strata agar kita umat Islam lebih jelas. Filem Fitna jelas menghukum Islam sebagai yang paling hina.Namewee pula menghina azan dan lambang Islam iaitu masjid tempat dilaungkan azan.Mengapa Namewee tidak di tahan atau dilancarkan perang ke atas dirinya.Namewee boleh berjalan selamat walaupun beliau menyatakan azan seperti ayam berkokok.Mana pejuang jihad PAS.Jangan jadi HamPAS.Penakut, bacul dan perangai macam munafik. Kuman seberang laut nampak, gajah depan mata (Namewee) tak nampak.Ohhh!!!! mungkin kerana halal bagi PAS Namewee hina azan sebab Namewee ni pun anak didik DAP dan PKR.Hinanya Islam di mata Namewee.Hinanya Islam di mata DAP.Langkah Guan Eng mengeluarkan istilah Umar Abdul Aziz adalah untuk menutup mata umat Islam di Malaysia bahawa DAP adalah penentang Islam. Guan Eng menggunakan gelaran Umar Abdul Aziz tapi perangai macam Iblis menghalalkan kemungkaran?Apa punya bodoh PAS, kafir Guan Eng tu buat mungkar, kau kata halal.Nanti kau kata UMNO pun buat mungkar?


Blogger tidak mahu mengupas lebih lanjut hal ini, tetapi menjelang syawal, sesuatu perlu dihadahkan kepada umat Islam .Islam dihina oleh Namewee!!!!!!!!!Allah huakbar!Allahuakbar.