feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

ANWAR BERANGAN MENJADI KETUA MENTERI PULAU PINANG


Menurut sumber dari kepimpinan PAS Pulau Pinang, hampir 90% agihan kerusi pilihanraya telah pun selesai di atur. Yang peliknya, semua yang di atur adalah tertumpu kepada kepentingan PKR dan DAP.PAS hanya mampu menghantar wakil di kawasan yang ramai Melayu. Dengan kata lain, pendekatan PAS masih lagi tidak dapat diterima oleh orang bukan Islam. Sepatutnya sekiranya PAS yakin bahawa pendekatan Islam mereka bawa untuk semua, maka tidak mustahil PAS boleh meletakkan calon mereka di Dun Sungai Puyu dan Komtar.Ini jelas menunjukkan kepada kita bahawa PAS GAGAL MENCERMINKAN KESUCIAN ISLAM KERANA PAS KOTOR.
Perkara kedua yang agak pelik, PAS dan DAP rela jawatan KM diberikan kepada Anwar sekiranya BA menang.Sekali lagi , Cina Pulau Pinang diperbodohkan oleh Anwar. Anwar akan bertanding di DUN Penanti dan Parlimen Gelugor.Ini bererti Anwar ingin melawan Dato' Jalil dan menjadi wira baru Penanti. Tetapi sekali lagi BA dibohongi,apabila Anwar inginkan kuasa KM sekiranya ia menang.
Kesimpulannya, dalam kes ini yang bodohnya ialah PAS dan DAP. Yang untungnya Anwar Al Juburi(kata Mat Sabu The Blue Film)