feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

UMNO TAKUT SEBELUM BERJUANG

perjuangan satu istilah yan berlarutan dan berpanjangan.dalam perjuangan ada yang melibatkan kemenangan, kekalahan, kecederaan dan kematian.tiada istilah gembira dalam perjuangan.perjuangan menidakkan nasib bangsa dan agama adalah perkara yang amat menyeronokkan.bermula dengan umno memberikan alasan untuk tidak menegakkan hukum allah dan disusuli dengan pas yang terus menghina hukum allah dan quran.ini bererti umno jahat dan pas pula lagi jahat daripada umno.pas memutuskan untuk tidak lagi mahu berbincang soal penyatuan dengan umno.umno pula sepatutnya jangan dok tergila sangat nak ajak pas duduk bersama.buat apa berkawan dengan abdullah bin ubai.pas dah kata umno kafir.maka umno pula kena kata pas tu kafir laknatulah sebab umno tak pernah benarkan gerakan, mic dan mca gunakan ayat quran .bahkan nak guna maksud ayat quran pun tak pernah.tapi pas dan pkr benar secara sesuka hati mak bapak mereka. blogger peduli apa kerajaan bertukar.lagi pun kerajaan kelantan dah mula nak berhentikan pekerja kontrak mereka. blogger peduli apa pm dapat pada anwar, sebab melayu dah setuju nak jual islam secara lelongan awam.

penanti adalah polemik politik yang memberansangkan pemerhati politik. gaya dan cara tok jib macam tak mahu umno bertanding.anwar pula tibai kata umno penakut dan lemah.orang pas dan pkr kata UMNO Tak dak TELUQ.perhhhhh padu punya ayat.pemimpin umno dah senang lenang.ahli umno terus miskin.pemimpin umno dah boleh pakai kereta mewah. ahli umno tetap iswara.semua ini berlaku kerana tiada keikhlasan dalam perjuangan umno.tranformasi dan hadhari yang boleh menjelikkan.

siapa yang berani tegur kepimpinan umno? semua penakut.pemuda umno berani ? pirahhhh....pemuda pas dan umno sama sahaja .bacul dalam perjuangan.nasib bangsa dikesampingkan.menjadi hamba kepada kufar.biarkan penanti menjadi penentuan.biar kalah asalkan berlawan.jangan risau pkr.pkr adalah ahli syurga.buat rasuah dan main betina pun masuk syurga .yang wajib masuk syurga hanyalah dengan isi borang dan pangkah pas.itu sahaja syarat masuk syurga yang pas buat.pas kata orang jahat masuk pas mereka akan tarbiyyah.porahhhh!!!! cakap macam haramjadah.la ni orang pas boleh bersentuh kulit dengan sesiapa sahaja.nak di buktikan.ceramah umum pas di simpang bukit gantang perak adalah medan maksiat secara tertutup tapi halal.

pemimpin pas dan umno dah mula cakap macam orang gila dan dan tentu halal.bila cakap pun macam orang gila, maka kuasa diserahkan kepada bukan yang empunya.anwar jugalah yang dapat madunya.lawan lah tok jib.tak payah nak tunggu tun m habaq pi lawan di penanti.biar kalah wang pertaruhan takpe. nak dimalukan wat per.itulah bukti rakyat terima atau tidak tok jib jadi pm?kenapa perlu takut ?kan tok jib ramai tink tank.tok jib jangan takut anwar main kasar, tok jib main kasar.biar melayu bertempur dan kufar bertepuk tangan.lagipun jihad pas adalah untuk memusnahkan umno dan bukannya musnahkan yahudi.sehingga ke saat ini tiada lagi orang pas yang mati jihad berjuang bersama hamas.cakap sombong bergantang-gantang.