feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAKATAN RAKYAT HINA KAKITANGAN KERAJAAN

INILAH YANG DIIDAMKAN OLEH MEREKA DALAM PAKATAN RAKYAT PENANG.NAMPAK KUASA TU MACAM NAMPAK BUAH DADA YANG TERBONJOL.GERAM DAN TAMAK SERTA RAKUS UNTUK MERASAI NIKMATNYA.

Ahli majlis MPSP mahu YDP di kalangan orang politik
Mohd Sabri Said Wed Jan 07, 09 10:48:10 am MYT

PULAU PINANG, 7 Jan (Hrkh) - Ahli Majlis Seberang Perai (MPSP) sepakat mahukan Yang Dipertua MPSP di kalangan ahli politik bukan lagi di kalangan pegawai kerajaan sepertimana yang diamalkan sebelum ini. ( INILAH BUKTI PAKATAN RAKYAT PULAU PINANG TAMAK KUASA DAN TIDAK PERCAYA KEPADA KAKITANGAN KERAJAAN.DAHULU MEREKA MARAHKAN BN JIKA CAMPURKAN URUSAN POLITIK ATAU MELANTIK ORANG POLITIK MENGETUAI MAJLI KERAJAAN TEMPATAN.SEKARANG MEREKA PULAK MACAM BERUK DAPAT CILI.TAMAT KUASA.HARAMJADAH...PELAK PUNYA KERAJAAN NEGERI.)
Wakil Ahli Majlis MPSP, Johari Kasim dalam kenyataan akhbarnya menyifatkan, pelantikan di kalangan pegawai kerajaan menyukarkan pentadbiran dan kelincinan arahan daripada Kerajaan Pakatan Rakyat yang berjaya menumbangkan Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya umum lalu. "Pelantikan YDP MPSP di kalangan ahli politik daripada kalangan Pakatan Rakyat memudahkan urusan pentadbiran dan kelincinan arahan daripada kerajaan sedia ada berbanding sekarang ada yang masih terikat dengan kerajaan dulu terutamanya berkaitan kontraktor kebersihan dan sebagainya," tambah beliau. ( JOHARI KAU CAKAP AJELAH KAU NAK TENDER KEBERSIHAN.KAU NAK TENDER MENCUCI KAWASAN.KAU NAT BURIT BETINA TAJAAN DAP.APA LAGI KAU NAK?CAKAP SAHAJALAH PADA TOK PEKONG KAU GUAN ENG TU.)
Menurutnya lagi, pertemuan dengan Pengerusi Kerajaan Tempatan, Pengurusan Lalulintas dan Alam Sekitar Negeri, Chow Kon Yeow baru-baru ini juga meminta Kerajaan Negeri mempertimbangkan cadangan tersebut demi kebaikan rakyat keseluruhannya. Menjawab persoalan adakah ia tertumpu pada jawatan YDP MPSP sahaja beliau menegaskan, ia juga meangkumi jawatan YDP Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP).( LAGI SENANG LANTIK SEMUA KAKITANGAN MPSP DAN MPPP ORANG PKR ,DAP DAN PAS.BUANG SEMUA KAKITANGAN YANG ADA ATAU MINTA MEREKA ISI BORANG PARTI HANGPA.BODOH PUNYA OLANG...)
Namun begitu jelas Johari yang juga bekas Ketua Penerangan Parti KeADILan Rakyat (KeADILan) Pulau Pinang berkata, pelantikan Jawatan YDP MPSP atau MPPP sebolehnya di kalangan calon Melayu sebagaimana sekarang. "Kami minta ia dilantik di kalangan ahli politik dan kalau boleh biarlah kedua-duanya Melayu seperti sekarang ini. Barulah nampak kesepakatan yang erat berikutan kebanyakan exco terdiri daripada bukan Islam, " kata beliau.(WAT PA MELAYU.KALU NAK SELARI DENGAN PEMIMPIN KERAJAAN NEGERI, LANTIKLAH YDP DAN SU ORANG CINA ATAU LEBIH BAIK SEMUA DAN CINA YANG JADI PENTADBIR KERAJAAN TEMPATAN.BIAR MELAYU PULAU PINANG TELUNGKUP)