feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAS PENANG PUN PANDAI MESYUARAT DI HOTEL

MPR (MESRA PUNAHKAN RAKYAT).PAS BERCUMBU DENGAN DAP.NAMPAK MESRA, TAPI HATI TU TAK SAMPAI KE SYAHWAT MENEGAKKAN ISLAM.

Pulau Pinang negeri pertama realisasikan Majlis Pakatan Rakyat
Mohd Sabri Said Wed Jan 07, 09 11:13:23 am MYT
PULAU PINANG, 7 Jan (Hrkh) -Pulau Pinang menjadi negeri pertama daripada lima negeri yang dimenangi Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum lepas menubuhkan Majlis Pakatan Rakyat (MPR) bagi melincinkan pergerakan sekaligus menghindari pertembungan masalah dalaman pentadbiran. ( BOLEH TUBUH MAJLIS AJELAH.LEPAS NI MAJLIS NI BOLEH JADI MAJLIS ANGKAT DAP ATAU ANGKAT SAMPAH.)

Pesuruhjaya PAS Negeri, Ustaz Saleh Man ketika menghubungi Harakahdaily memberitahu, penubuhan itu bermatlamat menyatukan kenyataan media di samping menyelaraskan aktiviti yang diatur agar kelihatan lebih konsisten dan tersusun. ( LEPAS NI ATUQ AKTIVITI KARAOKE DI AUTO CITY ,JUAL ARAK, PESTA GAY DAN SEMINAR HAPUSKAN HUDUD DEMI DAP)

"Melalui penyatuan organisasi pastinya mengorak beberapa langkah positif ke arah meningkatkan kestabilan sesama parti dalam Pakatan Rakyat. Ianya memberi ruang untuk semua parti menyumbangkan pandangan semata-mata untuk kebaikan rakyat, " ujarnya. ( BAIK UNTUK RAKYAT CINA DAN INDIA SAHAJALAH USTAZ.KUIL MEREKA BERTAMBAH.SATU KAWASAN PENDUDUK INDIA ADA 500 ORANG TAPI KUIL SAMPAI 3.BAGUIH PAS)


Melalui MPR ini juga satu sekretariat telah diwujudkan antaranya pengerusi dan setiausaha bersama ketiga parti iaitu Parti Keadilan Rakyat (KeADILan), PAS dan DAP. Sementara itu, Ketua Perhubungan KeADILan Negeri, Dato' Zahrin Hashim dalam kenyataan akhbarnya selepas mengadakan mesyuarat kali pertama MPR di sebuah hotel dekat sini mengatakan, penubuhan MPR selari dengan MPR di peringkat pusat iaitu untuk menyatukan semua pimpinan Pakatan Rakyat di bawah satu bumbung. ( WOW! BUAT DEKAT HOTEL SEKARANG.GUNA DUIT SIAPA TU ?DUIT PKR ATAU DUIT RASUAH DENGAN TAUKE-TAUKE UNDER KERAJAAN NEGERI?)ORANG DAH TAU DAH ...YANG SPONSOR HOTEL TU IALAH TAUKE....)

ULASAN :SEKARANG SEMUANYER HEBAT. MESYUARAT DI HOTEL.PERJUMPAAN DI HOTEL.CUBALAH GUNA WANG HOTEL TU BANTU ORANG MISKIN.MESYUARAT DEKAT DEWAN ORANG RAMAI TAK BOLEH KER.KATA NAK ZUHUD DAN TAK MAU BAZIRKAN WANG RAKYAT.