feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

BUKTI JELAS LIDAH BERCABANG PEMIMPIN PAS


PRESIDEN PAS PUN TAK KURANG LEBIHNYA CAKAP TAK SERUPA BIKIN

SUMBER :HARAKAHDAILY :3 NOV 07
PAS Perak alu-alukan kerjasama dengan DAP hadapi pilihan raya umum ke-12
Johari Jaafar Sat Nov 03, 07 11:52:53 am MYT

IPOH, 3 Nov. (Hrkh) - "PAS Perak tidak akan bekerjasama dengan DAP dalam pilihan raya umum akan datang tetapi kita mempunyai hubungan persahabatan yang rapat dengan pimpinan DAP Perak, kerana itu PAS Perak berkeyakinan tidak akan ada pertembungan antara PAS dan DAP dalam kawasan Dun atau Parlimen yang akan ditandingi pada Pilihan raya Umum ke-12."
-->

Penegasan itu dibuat oleh Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Ahmad Awang, dalam satu sidang media di pejabat Badan Perhubungan PAS Negeri, di sini.
â€Å“Berdasarkan kepada Pilihan raya Umum ke-10 dan ke-11 yang lalu serta wujudnya persefahaman 'satu lawan satu' dalam menghadapi BN, kita berasa yakin tidak ada pertandingan tiga penjuru antara PAS dan DAP," ujar beliau.
Namun begitu, katanya, PAS Perak mengalu-alukan kerjasama dengan DAP sekiranya pimpinan DAP Perak bersedia untuk mengadakan kerjasama secara rasmi dengan PAS Perak dan bagi PAS tidak ada masalah untuk menjalinkan kerjasama dengan DAP di negeri ini.

ULASAN : CUBA PERHATIKAN AYAT YANG BERWARNA MERAH. BAYANGKANLAH SEKELIP MATA SAHAJA PEMIMPIN PAS BOLEH MENGUBAH PENDIRIAN.MULA-MULA KATA TIDAK AKAN BEKERJASAMA, KEMUDIAN KATA AKAN BEKERJASAMA.YANG BERCAKAP TU BEKAS YDP PERSATUAN ULAMAK.FIKIRKAN...APAKAH INI NILAI KEPIMPINAN ULAMAK CAKAP TONGGANG TERBALIK