feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAS NAK SAMAKAN PARTINYA DENGAN GADDAFI.



3 Wanita peluk Islam selepas dengar tazkirah

ROME: Pemimpin Libya, Muammar Gaddafi memberi penjelasan mengenai agama Islam dan memberi salinan al-Quran kepada beberapa ratus wanita muda Itali ketika beliau tiba di sini untuk kunjungan keempat dalam tempoh setahun. Ia adalah kali kedua pemimpin Libya itu yang berkunjung bersama pengawal peribadi wanita dan menganggap dirinya pejuang wanita, melancarkan acara seperti itu untuk wanita Itali, yang direkrut oleh sebuah agensi model dan dibayar sejumlah wang untuk menghadirinya. Michela, yang meminta nama keluarganya tidak disiarkan memberitahu berita televisyen Associated Press bahawa tiga peserta kemudian memeluk Islam, kelmarin.

“Beliau mudah mesra dan memberi kami senaskhah al-Quran. Tiga gadis menukar agama Islam ketika acara itu. Ia adalah satu acara indah,” katanya.
ULASAN AKU MUDAH : GADDAFI BERCAKAP SEKEJAP JER, ADA YG DAH MASUK ISLAM. NIK AZIZ DAN PEMMPIN PAS BERCAKAP BANYAK, TAPI SEORANG PUN TAK MASUK ISLAM LAGI. MASUK KELAB PENOKONG PAS ADALAH. INILAH BEZANYA HIDAYAH ALLAH PADA GADDAFI DAN NIK AZIZ. SO, KEPADA PEMIMPIN PAS, JANGAN SEMBANG LEBIH NANTI PAS DITELAN BUMI.ISLAM UNTUK SEMUA. JANGAN DOK PANDAI-PANDA KATA SEMUA AGAMA SAMA DAN SEMUA ANJURKAN KEBAIKAN. KALU SEMUA SAMA, ELOKLAH PEMIMPIN PAS TUKAR AGAMA, SEBAB SEMUANYA SAMA. MASA KEMPEN DI KUIL DAN DEPAN UGAMA LAIN, CAKAP TU BIAR BERSOPAN PASAL ISLAM.