feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PEREBUTAN JAWATAN KETUA AMK? BUKTI TIADA PERSEFAHAMAN

Exco AMK, Saudara Rafizi Ramli (bawah kiri :foto) . Beliau yang merupakan "team profesional" dalam PKR dan kini memegang jawatan sebagai Ketua Eksekutif di Pejabat Penasihat Ekonomi Negeri Selangor di sebut-sebut antara nama yang akan bersaing dengan che gu bad. soalnya apakah berlaku pertempuran antara dalam AMK sendiri yang mereka sendiri laungkan bahawa kami dalam AMK tidak berebut kuasa.betul ker? ini tak kira jawatan naib atau timbalan presiden. paling tidak kerusi ketua pemuda boleh membawa rafizi sekiranya PR memerintah dalam E13( mimpi la kot). kalau perintah pun, perintah dalam keadaan kit siang jadi PM.


Rafizi bekas siswa di Leeds University UK dalam bidang Kejuruteraan Elektrikal dan Elektronik. Beliau merupakan bekas Pengurus Propane Dehydrogenation Plan di MTBE Malaysia Sdn Bhd (Petronas) mulai 2003 hingga 2005. Beliau juga pernah menjawat jawatan Pengurus Kanan di Petronas Carigali Sdn Bhd pada tahun 2007 hingga 2009. Beliau mula terlibat dengan PKR secara sepenuh masa selepas berhenti daripada Pharmaniaga Berhad pada Disember 2009 dan jawatan terakhirnya ialah Pengurus Besar. Mulai penghujung tahun 2009 beliau telah dilantik sebagai Ketua Eksekutif di Pejabat Penasihat Ekonomi Negeri Selangor.
SOALNYA SIAPA YANG BOLEH MENAJA RAFIZI SEPERTI YANG BLOGGER DENGAR DALAM PERBUALAN AMK.ADA YANG MAHU TIADA PERTANDINGAN SUPAYA LALUAN MUDAH DIBERI PADA CHE GU BAD AL GHUYUB. PKR SENDIRI AKAN MENGGUNAKAN KAEDAH KUKU BESI UNTUK MENGHALALKAN AGAR KUMPULAN MEREKA NAIK KE PERSADA SEBAGAIMANA AZMIN ALI DAN ANWAR.