feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

UCAPAN MANGKUK HAYUN GUAN ENG

gambar hiasan ni blogger taruh sebagai menyokong kempen membanyakkan rumah urut di pulau pinang.penang hariya penang.


UCAPAN GUAN ENG DI DALAM MAJLIS PENYAMPAIAN WATIKAH JKKK PADA 11 JULAI 2010, JAM 10.00 PAGI DI AUDITORIUM A, KOMTAR. ( BOLEH RUJUK TEKS UCAPAN DALAM BLOG DIA )


perkara no 8 ada menyebut "perlu ditegaskan PR berpegang kuat kepada sifat kemalaysiaan.....................inilah perjuangan DAP dari dulu malaysia malaysian.......sama la tu guan eng ............orang melayu bertepuk tangan. lepas ni ada la kes orang melayu bela babi dan ternak babi halalmacam ternak lembu.


perkaa no 10 menyebut " penglibatan jkkk dalam program anjuran kerajaan negeri juga kurang menyerlah......................guan eng sendiri akui penglibatan jkkk kurang menyerlah sebab rakyat tak suka jkkk yang dilantik. maksud tersirat guan eng ialah janganlah sikit sangat orang yang hadir bila dia mai rasmi program di kampung atau taman.


lain-lain guan eng dok ulang perkara yang sama seperti bantuan warga emas RM 100.00 melibatkan peruntukan sebanyak 20 juta, terhapusnya miskin tegar sifar pada 30 mac 2009, bantuan untuk membaik pulih rumah dan pelbagai lagi. dari awal tahun inilah sahaja isi ucapan guan eng. dah jemu dengarnya.