feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

LIM KIT SIANG AMAT DIPERLUKAN UNTUK JADIKAN PENANG SEBAGAI SINGAPURA

dahulu dia berjuang untuk kaum bukan melayu supaya mereka berkuasa di malaysia. apa lim tak cakap pasal melayu. dahulu dia tidak bersama ulamak melayu. sekarang dia dah bersama pas. so, disinilah kredit lim kit siang. untuk menang dia perlukan pas. ntuk realisasikan matlamat singapura pulak , dia perlukan pkr. justeru, suara dap akan menyamai suara pkr.
sampai pejam mata, lim bersalam dengan amoi .......penuh bersemangat takut hilang lagi satu kerusi. permainan dap mudah sahaja, berjuang supaya malaysia jadi milik bukan melayu dan islam malaysia sama dengan islam lubnan dan islam indonesia. jika anwar tiada, maka zaid akan jadi pm dan lim kit siang jadi tpm1.untuk itu, penang perlu dijadikan transit pemikiran lee kuan yew. lee kuan yew mahukan pulau pinang dan selepas itu melaka.maka jika 3 negeri selat ini dikuasai, lengkaplah rangkaian tiga segi yang akhirnya tertumpu kepada kelantan. kelantan adalah talian hayat untuk membuatkan rangkaian segitiga kuasa cina komunis. tak percaya cuba lakarkan garisan antara penang ke melaka, melaka ke singapura, singapura ke kelantan dan kelantan ke penang semula.

apapun, cina dalam gerakan dan mca masih lagi faham erti kemerdekaan. kita bukan mahu berkelahi soal bangsa, tapi soal keadilan buat kaum melayu.