feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MALIK KASSIM GAGAL DALAM TERNAKAN KAMBING

projek penternakan berskala besar yang pernah malik umumkan sewaktu memegang tampuk exco kerajaan negeri, hanyalah igauan sahaja. malik membentuk pasukan ternak yang bertujuan membantu penternak tempatan dan orang susah di penang.namun, sehingga kini ianya gagal. ini baru buat projek kambing?
manusia yang pernah menjadi ahli umno dan menjadi master mind untuk memecat fairus. malik bercita-cita tinggi nak kan jawatan tkm1 selepas penang menang ke tangan dap. malik sebagai master mind telah menubuhkan pasukan 6 jahanam sebagai pengaturcara menjatuhkan fairus dan zahrin. dengan perancangan yang rapi , malik berjaya memecat zahrin dan fairus serta matlamatnya untuk melantik mansor patung berjaya. mansur terhutang budi pada malik. jadi sekarang apa ang malik nak mansur akan tunaikan. khabarnya , malik sedang menyusun kekuatan menjadi tkm 1 pada election 13. tunggu!!!!!!!!!

malik ialah manusia yang boleh disamakan seperti gunting dalam lipatan dan api dalam sekam. membnuh kawan pada bila-bila masa dan memastikan pemusatan kuasa dan kekayaan pada diri beliau sahaja.