feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERKARA YANG AKU PELIK HARI INI ( 7/2/2010)- SIRI 1

ada 1 perkara yang amat aku pelik hari ini. aku pelik melihat telatah bodoh wal tongong 2 pemimpin tolol pembangkang. satu si nizar namrud dan satu lagi si guan eng komunis. berikut aku nak kongsi kepelikan aku terhadap kedua-dua malaun badigul ini.

PELIK 1;

sejak minggu lepas kerajaan haram nizar namrud berjuang untuk mendapat sokongan rakyat dan memfitnah zambry. kata mereka zambry kudeta kata aku nizar kudataik.maka mereka buat hempap. nak hempap apa ini? nak hempap islam di perak sampai penyek.......nizar namrud terlalu yakin bahawa pr akan menang 9 februari ini. aku yakin, kalu pr menang sekalipun pilihanraya kecil akan berlaku dan aku yakin nizar akan tumbang di dun pasir panjang. kau jangan lari nizar dari dun pasir panjang. kau kena ingat , kau menang pun kerana mic dok kat situ dan bukan kerana kau nizar pas. kau dapat kuasa sekejap, habis kau baham duit tauke sawit di kawasan sepani, kayan . apa lagi yang kau nak balun. intan farm kayan pun support kau atas dasar tanah kurniaan secara pajakan untuk ternak lembu dan kambing yang zaman tajul rosli bagi.maka kau minta puak-puak ini sponsor setiap acara yang berkaitan dengan sumbangan kepada orang ramai. aku kenal kau nizar..........kenal sangat....kau dengan nga dan ngor sama.cuma puak tu tak syahadah sahaja. tapi perangai komunis tetap ada dihati mu.
aku nak tengok sangat sifat bongkak kau d telan bumi. dulu kau angkuh kata tak perlu pilihanraya dikala umno minta pilihan raya. lepas kau dah nak mampus, kau minta bubar dun. sebab apa? kau nak lawan kuasa Allah nizar????apa yang kau ada????misbahul munir, ustaz ketua pemuda pas perak tu, ahmad awang wal kedekut, sapa lagi yang kau ada untuk lawan kuasa Allah? Allah menempelak kau wahai nizar.Allah dah tunjukkan bahawa kesombongan kau tak boleh melawan kuasaNya.bila kau angkuh dan kau kata kepada umno apa perlu bubar dun, akhirnya kau yang menyalak bagai anjing gila yang dahagakan kaki manusia untuk digigit.
oklah katakan kau menang 9/2/2010. aku pasti kau akan bubar dun. mana boleh kerajaan 28 kerusi perintah dalam bentuk minoriti. bn 28 tambah 3. so, kau akhirnya menjilat air liur kau sendiri. aku nak sangat tengok bubar dun bila pas perintah semula.AKU NAK TENGOK KAU TUTUP DISCO TRAFFIC LIGHT DI SITIAWAN.AKU NAK TEKGOK KAU KURANGKAN PENGELUARAN LESEN HIBURAN DAN ARAK. AKU NAK TENGOK KAU MENJADI MARHAIN.JIKA KAU TAK BOLEH BUAT ...AKU NAK HABAQ HANG..."FUCK U NIZAR"....SORYYLA NIZAR. PAS AJAR AKU KURANG AJAR DAN BANYAKKAN MENCARUT DARI BERCAKAP BAIK.JUMPA LAGIIIIII SELEPAS 9/2/2010.
* tq kawan-kawan dari dun pasir panjang, sitiawan perak. mereka sedia menggempur kubu pas di pasir panjang bila gendang perang bubar dun menjadi kenyataan.dari taman keris ke kg kayan....semua dalam genggaman islam yang di bawa umno.tq atas sedikit info untuk tulisan ringkas ini.