feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERHIMPUNAN SEDAQ , PENANG BANGKIT DAN ROMPAK WANG RAKYAT


hari ini buat kali kedua perhimpunan diadakan oleh bangsa melayu penang setelah hidup mereka dibangsatkan oleh guan eng.sebelum ini perhimpunan besar telah dianjurkan oleh sekretariat perhimpunan melayu pulau pinang pada tahun lepas.perhimpunan pertama berjaya mengumpulkan hamir 15 000 orang melayu dan jangkaan perhimpunan sedaq hari ini bakal menghimpunkan 10 000 orang melayu. apapun aku harap penganjur berjaya. soal berhimpun bukanlah soal pokok perbincangan aku. tapi aku nak nyatakan bahawa guan eng perlu digertak dan dinasihatkan supaya jangan terlalu membodohkan melayu. melayu pas dan pkr bolehlah dia bodohkan.perhimpunan sedaq akan diadakan berdekatan dengan komtar.kalau ikut sumber lepas perhimpunan sedaq nak buat perhimpunan bangkit dan akhirnya amuk. aku nak tunggu gak nak tengok jais presiden gpms mengamuk. macam mana la rupanya!!!!( :) )


semalam balik dari bertugas , aku dan beberapa orang rakan berbual pasal guan eng rompak wang rakyat melalui projek lestari. hari tanpa mengunakan plastik.sebelum ini hari tanpa menggunakan plastik hanya jatuh pada hari isnin sahaja.namun sekarang ianya dah berlanjutan sehingga hari rabu. kalau nak guna plastik kena bayar. sehelai plastik rm 0.20. kalau 3 hari rm 0.60. masalahnya duit ni tak di audit dan tidak dibentangkan dalam dun. tidak juga di catatkan oleh pejabat kewangan negeri. soalnya ke manakah wang ini pergi. casher kedai pun tak buat catitan wang yang dibayar pengguna dan tidak juga di catit oleh kerajaan negeri yang mereka dapat dari pekedai. kalau di carefour dan tesco bagaimana? wang rakyat di rompak secara halal. macam gangster.guan eng macam gangster.
RAKYAT PULAU PINANG PERLU BANGKIT DALAM HAL INI. SALAHGUNA KUASA KEWANGAN TELAH BERLAKU DENGAN BEGITU DAHSYAT. RAKYAT PENANG tAK SEDAQ KA? BAHAWA WANG MEREKA DI ROMPAK SECARA HARAM. BAIK SEDEKAH PADA MASJID .KENAPA GUAN ENG BUAT BENDA INI ATAS ALASAN LESTARI? GUAN ENG KENA BELAJAR CARA USM KENDALIKAN LESTARI.RAKYAT PULAU PINANG MESTI BUAT REPORT POLIS AKAN HAL INI. BUAT JANGAN TAK BUAT. PI KE 7 ELEVEN ATAU D LIMA ANADA AAN LIHAT SURAT DARI EXCO BERKAITAN KUTIPAN WANG YANG DIKENAKAN BAGI CUSTOMER YANG MENGGUNAKAN PLASTIK.