feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PENANG PULAU DIKTATOR

akibat perbuatan liwat yang dibuat oleh dap kepada pas, maka pas terkubur di penang.


ungkapan lama yang telah aku kata sejak dap perintah penang. mysrimuara wujud sehari selepas bn kalah di penang.aku dah kata guan eng tu kuku besi. untuk meneutralkan bahawa dia bukan kuku besi, maka dilancarkannya 2 agenda perdana negeri yakni umar abdul aziz dan cat.guan eng ingin membawa gambaran dirinya sama dengan cara pemerintahan umar abdul aziz. siapakah yang menyokongnya? sudah pastilah pas penang akan pertahankan guan eng. umar abdul aziz guan eng ini adalah kaki botol. demi kuasa dan wang ringgit, maka pas penang kata guan eng its true. walaupun terpaksa jilat jubuq guan eng.salleh man pondan pas tidak boleh berkata sepatah wal haram pun, itu sebab hafiz dinasihatkan berhenti kerana lantang menyuara pandangan demi islam dan pas tulen.majlis syura pas juga dikatakan tidak sehala dengan salleh man. rupanya ada juga ahli majlis syura pas penang dan pas kawasan yang tak gemor dengan salleh man yang pondan ini.




oleh kerana barisan yang mengawal guan eng terdiri daripada melayu yang pondan seperti mansor lembut, salleh man pondan , malik itik, dan mat sabu al khalwati , maka guan eng pun mengeluarkan kukunya ala x men.bermula dengan pengharaman deb, kemudiannya sistem tender terbuka, menyusun semula sistem perumahan yang menguntungkan bangsanya, membangsatkan puz, membohong pemimpin melayu dan akhirnya merobohkan gerai melayu. mana jua yang guan eng nampak boleh memberi kejayaan kepada melayu, maka ianya perlu dihancurkan.




kenapa mppp dan mpsp tak angkut meja restoran milik cina di bukit bendera, air hitamyang di letak di tepi bahu jalan? malah mereka boleh membuka gerai secara sesuka hati lalu guan eng berikan status medan selera kepada peniaga gerai cina ini walaupun berniaga di bahu jalan sehingga menyempitkan laluan ke bukit bendera.




marahlah sekalian umat melayu penang setelah hampir 2 tahun si celaka guan eng perintah. tiba-tiba zaharin si banyak lemak dengan nada berani kata guan eng ini komunis, diktator dan kuku besi. laaaaaa baru tahu selepas tak dapat banyak projek dan ada peniaga pro pkr yang kena runtuh gak gerai mereka. mansor si pondan tua dan malik itik pula dok pertahankan sebab nak kuasa exco dan timbalan ketua menteri. lalu mansor berkata, tak sepatutnya zaharin cakap macam itu. betul la kata kawan aku orang kuat pkr kepala batas yang menyebut pertukaran jawatan pengerusi perhubungan negeri pkr daripada zahrain kepada mansor adalah kerana guan eng tak suka zahrain.tender terbuka ala guan eng pula hanya memberatkan bangsa cina sahaja. peruntukan pendidikan hanya untuk sjkc, sjkt, sekolah mubaligh dan sejemput sekolah agama rakyat. alasan yang diberi mengapa tak bagi sk? mudah sahaja jawapan mereka yakni ada pekeliling yang menyebut sk tak boleh terima peruntukan kerajaan negeri pr.kepala hotak hangpa pr. mana ada kpm keluarkan pekeliling macam ini. orang kampung dok diam sahaja sebab tak tahu.




kesimpulan ringkas aku mudah sahaja, guan eng memang dari dulu, kini dan selamanya komunis.musuhnya ialah melayu dan islam. dia tolong kes anak melayu yang dituduh di rogol oleh seseorang dalam umno hanyalah gimik murahan guan eng kononnya beliau menolong melayu. guan eng.......... i know u. siapa punya alphad putih yang selalu bawa guan eng ke hulu ke hilir ceramah sekarang?