feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TOK GURU CELAKAKAN BLOGGER PAS.TAHNIAH!!!

doa memburukkan manusia lain, akhirnya tertimpa kepada nik aziz.Allah maha berkuasa.

" blog celaka....blog celaka....blog celaka..." begitulah luahan hati tok guru nik ajis al dap keluarkan dalam buletin tv3 malam tadi ( 29/12/09). nik ajis berang bila ramai blogger dedahkan kelemahan dan keburukan pas. yang dedahkan pun ialah puak puak blogger pas bukan umno kerana semua kes yang didedahkan adalah kes dalam selimut dan seluar dalam pas. anak nik ajis juga blogger yang mendedahkan apa yang terdapat di dalam seluar dalam pas. nik ajis berang bila ada blogger kata set pol dan set akhbar beliau di pecat. beliau kata tak sambung kontrak.soalnya mengapa sekarang baru tak sambung kontrak?


anak beliau sendiri mendedahkan perlunya seorang exco kelantan meletakkan jawatan dalam kes menantu beliau. anak lelaki beliau pula membuat pendedahan tentang tangan tangan lain yang menghancurkan ayahnya. siapakah blogger pas ini? siapakah yang dicelakakan nik ajis?nampaknya ludah celaka nik ajis telah terkena dirinya dan darah dagingnya sendiri. nik ajis secara sengaja mencelakaka anaknya sendiri dan sekutu blogger pas.


siapakah yang tersirat di sebalik permainan pendedahan ini? nik aziz menyalahkan umno. dia terlupa anwar dan juak anwar dalam pas.pabila pas lemah, maka pkr akan ambil alih semua kerusi pas. sindiran tentang anak luar tidak boleh bertanding sebagai ahli parlimen di kelantan adalah tempelak besar nik aziz tehadap nasaruddin mat isa.husam diam menyepi?hebat permainan anwar sekarang.akibat marahkan bloggers, maka nik aziz terlupa lagi yang mendidik bloggers membuat fitnah ialah pas. sekali lagi ludah kedua terkena kepada pas.