feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

JIHAD FISABILILLAH MENENTANG KHALID SAMAD MP SHAH ALAM

di pagi jumaat hari ini tanggal 11/12/2009 menjelang seminggu lagi umat islam akan menyambut maal hijrah blogger merasa amat kecewa dengan anjing anjing dap di dalam parti pas.di kala hijrahnya nabi saw membawa nur islam , ada juga malaun atas nama islam dan berjiwakan kafir mahukan berhala dimuliakan dan diangkat rumah berhala di malaysia.berkata khalid samad mencelah sidang media nga kor ming bersama wartawan di lobi parlimen, dengan kenyataan yang mahukan peruntukan membina rumah ibadat bukan islam di tambah dari rm9juta. wah! hebat pas sekarang. dah jadi pejuang rumah ibadat kafir. dulu apabila bn berikan peruntukan membina kuil dan tokong , pas lah parti yang melancarkan perang jihad dengan menuduh umno membina rumah berhala. sekarang pas bukan sahaja jilat kahaknya sendiri, malah menjadi anjing yang memperjuangkan rumah berhala.tidakkah pemimpin pas tengok semula sirah nabi saw bahawa ketika berlaku pembukaan kota mekah , semua berhala di sekeliling kaabah di musnahkan. tiada lagi amalan menyembah berhala. pas pula atas nama keadilan mahukan dimuliakan berhala.
ketua dewan pemuda pas dok gila lancarkan perang jihad fisabilillah melawan umno. jika pemimpin pas berjuang atas nama berhala, apakah pemuda pas juga kufar dan menyokong pembinaan rumah berhala?siapa yang perlu lancar jihad sekarang? pemuda umno yang perlu lancarkan jihad melawan tentera berhala ini.
soalnya sekarang, kenapa khalid samad begitu berani mengeluarkan kenyataan semacam orang kufar?
kenapa khalid mahukan peruntukan masjid dikurangkan dan diberikan kepada rumah berhala walaupun tidak menyamai dengan jumlah peruntukan membina masjid. sekiranya peruntukan membina masjid mencecah 745 juta, apakah selepas ini, jumlah ini dikurangkan kepada 300 juta dan bakinya 400 juta diberikan kepada pembinaan rumah berhala.inilah perjuangan pas.barulah saya sedar bahawa panji kufar berada di dalam pas.
alasan nga kor meng yang katakan islam berlaku adil bukanlah dalam soal pembinaan rumah berhala ( baca tafsir al kafirun). mengapa pas bodoh tak faham bab dalam islam sehingga rumah berhala pun kena berlaku adil. kalau begitu, maka biarlah umat islam bebas memilih agama mereka sendiri dan keluar islam sesuka hati demi menjaga keadilan beragama anjuran pas. jika pas memerintah, maka murtad akan dihalalkan dan akta murtad akan diwujudkan untuk membenarkan umat islam murtad.
sabda Nabi Muhamad SAW " sesungguhnya Allah tidak akan mencabut ilmu sekaligus dari ulamak. tetapi mencabutnya dan mematikan ulamak, hingga bila tidak ada lagi ulama yang sebenar lalu manusia ( yang berasa dia ulamak) berfatwa mereka sesat dan menyesatkan orang lain- sahih muslim.
sedarlah, atas nama islam, pas memang semakin sesat.