feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KRONOLOGI MENDAULATKAN TOKONG. SUARA PENDUDUK ISLAM DI KETEPIKAN DI PENANG

apa mursyidul am boleh buat bila islam di hian di penang. ayat paling mudah nik ajis " isle benarkan apa juo................pi haji orang sponsor pun boleh.zaman umar al khatab , semua urusan keluarga tidak boleh menggunakan harta kerajaan. sehingga lampu di biliknya di padam sekiranya anaknya ingin berbincang soal keluarga. nik ajiz?????

apa yang boleh nuar juburi buat pada kit siang.kit siang nak musnahkan islam. nuar kata takpe teruskan usaha murni islam liberal di penang

Sejarah 25 Julai 2009 .

Anggota Parlimen Bukit Bendera Liew Ching Tong pernah mengadakan perbincangan dengan penduduk Batu Feringghi berhubung isu pembinaan semula rumah ibadat kaum Cina berhampiran dengan sebuah masjid di Kampung Belacan. Berdasarkan sumber terdekat rakan-rakan Setiausaha Politiknya Teng Kok Liang tindakan yang dilakukan dahulu adalah untuk menyelesaikan masalah dan salah faham penduduk di situ berhubung pembinaan semula tokong itu.Kes pembinaan tokong ini sebenarnya telah mendapat tentangan kira-kira 900 keluarga Melayu dan Cina di Batu Feringghi . Bantahan pembinaan semula rumah ibadat kaum Cina ini adalah kerana ianya di bina berhampiran sebuah masjid di Kampung Belacan.Pemilik tanah mahu memindahkan tokong Cina itu, yang terletak kira-kira 100 meter dari masjid ke lokasi lain yang hanya 20 meter jaraknya kerana mahu membangunkan tapak lama itu.


PERSOALAN BLOGGER : KENAPA PEMIMPIN YANG BERIA SEDANGKAN SUARA RAKYAT DI TOLAK. BUKANKAH SEBELUM INI TOKONG BERKENAAN TELAH TIADA. MENGAPA PERLU ? INILAH PAKATAN RAKYAT PENANG, MENGUTAMAKAN RAKYAT BUKAN ISLAM SAHAJA. MANA PI MALIK ITIK DAN MANSOR ????LIHATLAH SELEPAS INI, APAKAH TIDAK MUSTAHIL MASJID PULA AKAN DIROBOH SEBAGAIMANA PORTUGIS MENYERANG MELAKA?