feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

YUSMADI AHLI PARLIMEN BALIK PULAU YANG BACUL

ini gambar asal majalah stadium
gambar anuar musa telah ditutup dengan kad raya yusmadi. ini namanya kurang ajar.yusmadi tumpang glamour dengan menutup wajah anuar musa dengan gambarnya.mengapa yusmadi tak keluarkan majalah sendiri? kan banyak cina balik pulau boleh tolong???


sebut sahaja yusmadi , teringat saya kisah lelaki lembut yang menampilkan diri sebagai ketua amk. wataknya yang berubah selepas menjadi ahli parlimen balik pulau , memaparkan beliau seorang munafik yang nyata. siapa yang kenal yusmadi? wajahnya yang jambu menjadi idaman qalbu anwar ibrahim al juburi. lelaki jambu semua diberikan kuasa oleh anwar.apapula yang diberikan oleh lekaki jambu kepada anwar pula? baru-baru ini, ketua pemuda umno bahagian balik pulau bersama keua dewan pemuda pas kawasan balik pulau mencabar yusmadi supaya meletakkan jawatan dan bertanding semula. selepas itu yusmadi mengambil perhatian malaysia dengan mengeluarkan kenyataan bahawa jawatan ketua menteri pulau pinang perlu digilirkan. tindakkan nya itu hanyalah sekadar ingin menampakkan bahawa pkr ini adil dan menjaga kepentingan melayu. inilah lakonan pakatan rakyat. guan eng mengarahkan yusmadi dan anwar adalah tok dalangnya.
terdapat satu percaturan yang maha hebat akan berlaku di pulau pinang sekiranya ianya tidak dibendung. ada ura-ura perjuangan dap sekarang mahukan jawatan TYT pulau pinang diberikan semula kepada kaum cina dan ketua menteri pula boleh diserahkan kepada Melayu sebagai balasannya.itu pun secara bergilir.sejarah membuktikan asal usul kewujudan TYT pulau pinang.
persoalannya sekarang , mengapakah umno pulau pinang khususnya pemuda agak perlahan dalam tempur politik negeri?kemanakah suara-suara kepimpinan umno? apakahnya ianya ditelan zaman Pakatan Rakyat?bila lagi umno nak bangkit? atau dah tak mau bangkit atau masih lagi berkhayal untuk merebut dan menyusun kerusi kuasa di cawangan dan bahagian