feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KONGSI GELAP TAJA YB DAP.

kempen ini juga di taja oleh kongsi gelap sekitar kg koh dan air tawar perak yang menaungi Ngeh Kor Ham . Kongsi gelap pantai remis pula menjaga ngor kor meng. dulu kata kawan blogger kampung cina di kg koh adalah pusat kongsi gelap. so, patutlah masa baru-baru ni blogger balik dr kl melalui sitiawan , pusat hiburan yang dulunya dibenarkan oleh kerajaan nizar masih lagi berleluasa. blogger berharap Majlis Perbandaran Manjung boleh mengubahnya.


KUALA LUMPUR 28 Julai – Seorang penganalisis jenayah tidak menolak kemungkinan terdapat segelintir wakil rakyat ditaja oleh kumpulan-kumpulan kongsi gelap tertentu untuk menghalalkan kegiatan haram di kawasan mereka. Hasil analisis dan pemerhatian pihaknya mendapati, banyak kegiatan haram antaranya pusat judi, hiburan, spa dan pelacuran tumbuh di kawasan terlibat selepas wakil rakyat berkenaan memenangi pilihan raya. Menurut Kamal Affandi Hashim, tindakan wakil rakyat itu yang menghalalkan kegiatan haram di kawasannya dianggap sebagai membalas jasa golongan berkenaan. “Berdasarkan analisis dan kajian saya, sebaik sahaja segelintir wakil rakyat ini dipilih menjadi wakil rakyat, muncul pusat-pusat perjudian, hiburan dan pelacuran yang tumbuh seperti cendawan selepas hujan,” dakwanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini. Baru-baru ini, pelbagai pihak menggesa supaya operasi besar-besaran dijalankan untuk menggempur dan melumpuhkan kegiatan kongsi gelap yang semakin berleluasa khususnya di sekitar Lembah Klang.



p/s : dulu depa kata samyvellu jaga kongsi gelap. depa lupa budaya kongsi gelap ni ialah budaya cina yang berperangai macam dap dan cina pkr gee hen dan hai san dan lain-lain lagi. ronnie liu sendiri dijaga oleh kongsi gelap d sekitar kelang. kata kawan aku, ronnie adalah perancang kes pembunuhan TBH.ronnie yang paling banyak batalkan kes serbuan MPK terhadap pusat hiburan yang melebihi masa beroperasi.anwar juga dulu jaga kongsi gelap melayu dalam umno sekarang, bodyguard anwar masa blogger pi permatang pauh, pun perangai macam kongsi gelap. samseng dan nak bersalam dengan anwar pun susah. sebagai islam , kita bersalam la.