feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MODAL LAMA PAS DALAM KEMPEN MANIK URAI

PAS IBARAT AYAM BERKOKOK, EKOR BERTABURAN TAHI.CAKAP LANTANG, KENA GERTAK DENGAN ANWAR DAN DAP, HABIS HUDUD BUANG.SISTER IN ISLAM OK. PELACURAN OK.BOGEL OK. ZINA OK.ARAK OK. ORANG PERAK, PENANG DAN KEDAH KATA, PERANGAI MACA PELAK/ GAMPANG.

Malaysia,Islam Teras Perpaduan! "Bagaimana kita boleh maju kalau org Islam tiada tangan dan kaki.Bagaimana mahu bersaing dgn bangsa2 lain kalau sifatnya tidak cukup.Hukum hudud tidak sesuai dilaksanakan dinegara ini yg mempunyai rakyat berbilang kaum dan ugama"Dr Mahadir Mohd.2-5-1992.


"Apabila hukum rejam dgn batu sampai mati pd penzina dan potong tangan pd pencuri,nescaya ramailah yg mati dan kudung tangan.Ini sangat memalukan umat Islam kerana org bukan Islam akan sempurna sifatnya dan boleh meneruskan urusan kerja".Dr Mahadir 14-7-1992.

"Negara akan huru hara sekiranya undang2 Islam dilaksanakan".Najib T Razak.20-4-1993.
p/s : ungkapan ini tun m gunakan untuk menempelak nik aziz yang tak tahu hukum islam.tengok apa yang tun m kata pas dah buat sekarang.lebih teruk lagi pas halalkan zina eliz. peluk penzina dan halal arak. lebih jijik dari najis h1n1.husam bacul tu pun takut nak laksana hudud. pas macam tak da teluq ikut cakap kapir laknat.percayalah nizar namrud pun tak sembahyang masa sambut krismas di ipoh.....eeee lagi jijik. dulu kata haram raikan sambutan kafir. sekarang halal. orang yang kata tu pun hidup lagi.....kenapa pas tal kata anwar pasal hudud masa anwar jadi timbalan presiden umno??????????????