feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PENANTI : MEMBANGUN BERSAMA DAP

di penanti pun, pkr hanya mengharapkan bantuan dap bagi meraih full vote dari penanti gate yang menempatkan hampir 3000 lebih pengundi cina.sehingga tengah malam semalam, apa yang blogger perolehi ialah hampir kesemua pengundi cina akan membuang undi dan mengundi mansor. isu pengerusi gerakan negeri tan hock nen dijadikan sandaran untuk meraih sokongan cina di sana
fuck u pkr.........ini luahan seorang anak muda yang blogger temui semalam di kg pelet. kenapa? jawapan anak muda tersebut mudah sahaja, sama sahaja umno dan pkr. anwar pun kaki juboq juga.semua dok baleh duit rakyat.pirahhhhh mabuk.blogger boleh gelak sahajalah.

27/5/09. kampung pelet. sehingga ke malam tadi, selepas berada di masjid kubang semang, apa yang dapat blogger simpulkan bersama kawan-kawan ialah mansor dah menang dengan majoriti 2 ribu undi. namun jumlah yang keluar mengundi akan berkurangan. mansor akan mendapt sokong penuh pengundi cina dan india yang sekiranya dicampurkan keduanya berjumpah hampir 3700 orang.mansor sekarang cuma harapkan pengundi pas dan umno sahaja. berdasar sumber sahabat dalam dewan pemuda pas kawasan permatang pauh, orang pas mungkin tak mau keluar mengundi sebab ternyata dalam kes ini, guan eng menidakkan peranan pas.lagi pun bagi blogger ustaz hamdan mana layaka. nak cakap omputih pun tak tau. nak cari pelaburan cam mana. gaun eng nak calon tkm 1 seorang yang ranggi macam mansor.isu perak juga adalah bahan utama kempen di sekitar kawasan cina.