feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MUSLIMAT PAS KATA NAJIB PENAKUT!!!!!

muslimat pas juga mengiyakan kemungkaran dan sindiran nga kor meng terhadap quran
dahulu, pas menentang muzik rock.tetapi sekarang tidak lag.suara lunak artis menyamai zikir munajat.hebatnya pas.......boleh main tukar-tukar

22/4/09 PADANG SERAI - Ahli Dewan Undangan Negeri(DUN) Merbau Pulas, Siti Aishah Ghazali menyelar dakwaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang mendakwa pilihan raya kecil bagi bagi DUN Penanti sebagai membazirkan wang rakyat. Beliau yang juga Ketua Dewan Muslimat Pas Negeri Kedah berkata: "Saya yakin mereka takut untuk kalah lagi bagi kerusi ke lima dalam pilihan raya kecil ini. "Jika ini menjadi kenyataan jelas dan terbukti bahawa penolakan rakyat terhadap BN dan Umno bukan satu perkara mainan yang mereka sendiri perlu akur bahawa parti mereka itu sudah tidak relevan lagi untuk memerintah negara dan segera berundur." Beliau berkata demikian semasa merasmikan mesyuarat agong Dewan Muslimat Pas kawasan Padang Serai, Kedah baru-baru ini.


ULASAN : IKUT SEDAP MULUT BADAN AKAN BINASA.TAKKABUR/ RIAK AKAN DIMUSNAHKAN ALLAH.JIKA TIDAK HARI INI, ESOK.JIKA TIDAK ESOK, MINGGU DEPAN, BULAN DEPAN ATAU TAHUN DEPAN.