feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MUKA-MUKA PENYANGAK SELANGOR YANG MEMBOHONGI RAKYAT

Y.A.B. TAN SRI DATO` ABD KHALID BIN IBRAHIMPORTFOLIO:
Land development, finance, State Economic Action Council, Youths and Sports.
Y.B. TUAN YAAKOB BIN SAPARIPORTFOLIO:(PEMBELA PROJEK BABI)
Agriculture Modernisation, Natural Resources Management and Entrepreneur Development

Y.B. TUAN RONNIE LIU TIAN KHIEWPORTFOLIO:
Local Government, Research and Development


Seruan saya kepada ADUN dan Ahli Parlimen Pakatan Rakyat di Selangor khusus, sila beri perhatian kepada http://www.kerajaanrakyat.com/, kerana jika kalian gagal dalam menjalankan amanah yang telah rakyat sandarkan kepada kalian, kami akan bangkit menentang kemungkaran kalian. Kepada YAB Tan Sri Menteri Besar Selangor, saya harap YAB dilain masa jangan membuat ulasan seperti melepaskan batuk ditangga seperti ini.
“Mengulas mengenai tiga paip utama di Kampung Revolusi Hijau, Dengkil yang pecah pagi semalam akibat kegiatan korek pasir oleh segelintir pihak tidak bertanggungjawab, beliau berkata perkara itu telah diambil tindakan.” Tan Sri demam ke?. Tan Sri sudah jadi macam Datuk Dollah Badawi ke?. Serah kepada pegawai dan Tan Sri tidur?. Tan Sri tau tak penduduk di Dengkil, Salak Tinggi dan kawasan sekitarnya telah tiga hari tidak mendapat bekalan air?. Tan Sri kata sudah serah kepada pegawai daerah?. Tolong panggil pegawai daerah tu dan tanya apa tindakan yang dia telah buat. ‘Syabas’ hantar tong kosong, air tiada. Tan Sri tak? Pegawai Daerah makan gaji buta ke?
YB Tuan Yaakob Bin Sapari, kabare Wak? Apa tindakan Wak dalam hal ini?. Sudah selesai atau belum? YB Ronnie Liu Tian Khiew, ada hantu di PBT Kajang yang mengambil untung atas angin dengan menyewakan tanah kerajaan kepada peniaga kecil dan penguasa taman hiasan dengan menaikkan kadar sewaan sehingga 800 (lapan ratus) peratus. Ini adalah penindasan yang maha zalim kepada peniaga dan pengusaha kecil. Perkara ini telah berlaku sejak zaman Barisan Nasional, tetapi sekarang zaman kita, jadi kita kena cuci dan bunuh lintah darat ini. Tolong siasat.