feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MAHFUZ YANG SETIAP HARI GILA DAN TAK CERDIK


SUMBER : HARAKAHDAILY

Tukar portfolio, talian hayat Abdullah/Umno - Mahfuz
Wan Nordin Wan Yaacob Wed Sep 17, 08 5:23:23 pm MYT
SEREMBAN, 17 Sept (Hrkh) - Pertukaran portfolio yang diumumkan Perdana Menteri, Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini disifatkan sebagai satu lagi kaedah Abdullah menyelamatkan dirinya dan Umno .Demikian kata Ketua Penerangan PAS, Mahfuz Omar ketika dihubungi Harakhdaily hari ini bagi mengulas senario kekalutan Abdullah merombak kabinet serta-merta.
( SIAPA YANG TAKUT, PAK LAH ATAU MAHFUZ?.MAHFUZ LEBIH BAIK JAGA KAWASAN KAU DI KEDAH.KAU SELESAIKAN MASALAH RAKYAT DI POKOK SENA DULU DAN SAMBUNG BELAJAR ?MAHFUZ TAKUT TAK DAPAT JADI PAK MENTERI DALAM KABINET ANWAR)

Mengulas lanjut perkembangan itu, Mahfuz menyifatkan Abdullah merombak kabinet hanya kerana bimbang dengan senario dalaman Umno yang tidak menyebelahinya.
(MACAM MAHFUZ NI AHLI DAN MT UMNO.MAHFUZ JAGA BAIK-BAIK PAS.BUAT PENERANGAN SUPAYA PAS TAK BERPECAH DAN DIKELDAIKAN ANWAR)

Mengapa Abdullah pegang pertahanan?

Selain itu ujar Mahfuz, terdapat kebimbangan dengan tindakan Abdullah mengambil portfolio pertahanan dari Najib kerana ini katanya mungkin untuk mempergunakan kementerian itu sebagai talian hayatnya. "Saya bimbang dengan kedudukan Abdullah di Pertahanan yang memungkinkan penggunaan tentera jika keadaan mendesak tatkala mereka juga bimbang dengan senario perubahan kerajaan yang diusahakan Pakatan Rakyat," ujarnya.
(SUKA HATI PAK TIRI LAKI MAK KAMU LA MAHFUZ.KAMU INGAT KEMENTERIAN PERTAHANAN BAWAH PAK LAH KE. ATM TU BAWAH AGONG MALAUN WOI!!!ITU PUN NAK BOHONG RAKYAT.DAH JADI AHLI PARLIMEN PUN BIUL LAGI.KALU CAMTU, BAIK DATO' NAJIB GUNA ATM AWAL-AWAL LAGI GASAK MAHFUZ.KAMU INGAT ATM NI MACAM PENJUAL KACANG KE MAHFUZ.APA PUNYA BIUL AHLI PARLIMEN PAS)