feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KEMENANGAN DSAI SATU KEPASTIAN

. Anwar berasa amat seronok apabila Nik Aziz hadir ke majlis penamaan calon.Mengapakah TG Nik Aziz amat membenci UMNO?
Megah dan riak.Mengangkat sumpah sebagai ahli Dewan Rakyat.Bermulalah episod luka buat Islam
Wanita PKR merayu undi disekitar Permatang Pauh.Mengapa mereka bertindak sedemikian sedangkan mereka berjaya kerana BN?
Poster dimana jua anda berada di Permatang Pauh.Senyumnya yang bakal membunuh Islam
Namanya pernah dijulang....Namanya juga dijulang kerana menjahanamkan bangsa dan agamanya.

Mysrimuara mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian pengunjung Mysrimuara mengunjungi blog ppauh44.blogspot bagi mengikuti perkembangan muthakir pilihanraya kecil Permatang Pauh tempoh hari. Seperti yang semua sedia maklum, pertembungan antara gergasi dengan orang kerdil sudah pastilah memihak pada gergasi walaupun orang kerdil berusaha menjatuhkan gergasi. Blogger menyamakan Anwar dengan gergasi kerana semua aktiviti kempen Anwar di P44 dibantu penuh oleh gergasi polis dunia iaitu US.Estrada dan Gus Dur adalah 2 wakil besar US dari Asia Tenggara yang diminta untuk membantu Anwar disamping bantuan terus yang diterima dari US. Anwar mendapat liputan besar daripada media barat. Yayasan Aman di Penanti juga dijadikan markaz stesyen televisyen luar untuk berkampung.Kemana jua Anwar bergerak, maka stesyen TV luar negara ini sudah pasti akan mengekorinya dan membuat liputan besar.


Bermula pada tarikh penamaan calon pada 16 Ogos, Anwar telah menggerakkan seluruh jentera pilihanraya PKR untuk memastikan kemenangan majoriti lebih daripada 20 000. Namun, UMNO berjaya menyekat niat Anwar yang mahukan kemenangan majorti 20 000. Dari segi analisis awal, UMNO telah memang dalam pilihanraya ini kerana UMNO bergerak berdasarkan kepada pertolongan anggota BN sahaja berbanding dengan Anwar yang mendapat sokongan negara-negara besar yang berproksikan Yahudi.Menurut sumber dari Penanti, Anwar sebenarnya pada malam pengumuman keputusan pilihanraya merasa kecewa kerana beliau hanya mampu memperolehi majoriti menghampiri 16 000 sahaja. Bermakna sokongan rakyat terhadap Anwar telah berkurang 4 ribu (berdasarkan perangkaan awal Anwar yang mahukan majoriti 20 000).Jika melihat kebelakang, sewaktu Anwar berlawan dengan calon PAS, ternyata calon-calon PAS tidak mampu mengecapi jumlah 15 000. Ini bermakna, UMNO masih kuat diPermatang Pauh.Mat Sabu, Mahfuz sedia maklum tentang hal ini.


Anwar menang dengan mendapat sokongan penuh pengundi Cina dan India di Permatang Pauh.Tidak kurang juga sokongan padu pengundi PAS turut menambah undi Anwar. Ini bermakna Anwar menang disebabkan 2 faktor utama iaitu Cina dan India yang telah dijanjikan keistimewaan oleh Anwar iaitu dari segi hak milik tanah, amalan beragama, rumah ibadat dan sebagainya.Kedua Anwar menang kerana PAS yang redha Islam diperkosa oleh musuh-musuh Islam.PAS bermusuh dengan UMNO yang akhirnya menggadaikan rakyat Islam yang tidak menyokong mana-mana parti politik. PAS tidak mahu berkompromi dengan UMNO sampai kiamat?Akhirnya, sekali lagi portugis baru (Cina dan India) yang mengaut keuntungan di atas pertempuran Melayu UMNO dan Melayu PAS yang mempunyai syahadah yang sama.


Kemenangan Anwar mengembalikan sejarah penjajahan baru. Kali ini DAP berarak meraikan kemenangan.Cuma bezanya, dahulu mereka berarak bersama-sama Cina dan India, tetapi sekarang mereka berarak untuk kuda mereka iaitu seorang Melayu yang ditarik hidungnya oleh Karpal dan Lim Kit Siang.Disinilah bodohnya Anwar yang menjual segala prinsip siasah yang beliau pegang sejak tahun 1974.Anwar menganjurkan demonstrasi Baling tahun 1974 dan Gerakan Reformasi tahun 1998.Tapi sedarlah sekalian umat Islam, Revolusi Baru Islam Malaysia bakal menghapuskan Reformasi Anwar yang langsung tidak menguntungkan agama Islam. Badar Al Kubra akan bergema di seluruh pelusuk Malaysia menentang soldadu portugis, Belanda dan British era baru. Revolusi ini, adalah jihad dan Islam bakal diperkosa oleh laknatullah DAP.Siap siaga segala jentera untuk perkemaskan ibadah Ramadhan agar Revolusi mengatasi Reformasi berjalan dengan baik.Apakah Revolusi Islam bakal terjadi di Malaysia?Mysrimuara akan mengupasnya kelak.