feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MENUJU PUTRAJAYA BAGI MENJAHANAMKAN ISLAM

JIHAD MENENTANG ANWAR DI PERMATANG PAUH KERANA ANWAR REDHA KAFIR MENGHINA ISLAM.ANWAR BAPA KEMERDEKAAN BARU MALAYSIA YANG BAKAL MEMBUNUH ISLAM DI MALAYSIA.FIKIRKAN PERKARA DI BAWAH :

Dalam Malaysiakini, 8 Ogos, Anwar Ibrahim menyatakan bersetuju forum "Memeluk Islam" diadakan berhubung masalah pertukaran agama di kalangan bukan Islam di bawah perkara 121 (1A)."Saya rasa, untuk kepentingan Malaysia yang pelbagai kaum, kita patut berhati-hati tentang perkara ini. Teruskan perbincangan, bertemu dengan mereka yang bimbang. Saya rasa sebagai strategi, ia akan lebih berkesan untuk jangka masa yang panjang" kata Anwar.

Menurut buku yg ditulis oleh Allahyarham Ikhwan Nasir, beliau kata Anwar pernah menentang keputusan Ayatollah Khomenei yang menjatuhkan hukuman bunuh terhadap penulis buku Satanic Versus iaitu Salman RusdieSikap Anwar tidaklah patut kerana dia seorang Islam. Kata Anwar di dalam majalah ASIAWEEK dalam temubual dengan wartawan Roger Mitton dan tersiar pada 11 November 1993, Anwar berkata:“Saya telah membaca The Satanic Verses. Bagi saya, beliau adalah seorang karyawan yang amat mendalam pengetahuannya. Saya tidak bersetuju dengan Khomenei mengenai The Satanic Verses. Tetapi ia perlu diberikan penelitian berikut. Pertama, penulisan buku ini merupakan hasil sastera. Kedua, bagi saya apa2 hukuman ke atas seorang pesalah perlulah diputuskan oleh sebuah mahkamah undang2..keputusan seumpama ini amat sukar kerana sekiranya TIDAK ADA KEBEBASAN BERFIKIR, orang ramai akan merasa terugut bilamana mereka menyentuh hal-hal yang dianggap sensitif”

INTIPATI BUKU SALMAN RUSHDIE :

Salah seorang blogger telah memberi komen kepada artikel AIDC ini, dan menyatakan inti-pati kandungan The Satanic Verses, antaranya..

(1). Wahyu yang diturunkan kepada Rasulullah adalah dihantar oleh Syaitan dan seterusnya, Rasulullah tertipu dengan wahyu tersebut. Kemudian, Rasulullah menyampaikan wahyu tersebut sebagai ayat atau surah dalam Al-Quran

2. Pusat Pelacuran di Kota Mekah diuruskan oleh kesemua isteri Rasulullah

3. Salahuddin Al-Ayubi, Panglima Perang Islam dalam Perang Salib dikatakan sebagai syaitan.(2). Pusat Pelacuran di Kota Mekah diuruskan oleh kesemua isteri Rasulullah

(3). Salahuddin Al-Ayubi, Panglima Perang Islam dalam Perang Salib dikatakan sebagai syaitan. Apakah Anwar sedar apa yang diperkatakan kepada Newsweek?

WAJIB BAGI ORANG ISLAM PERMATANG PAUH MENJATUHKAN ANWAR.ANWAR ADALAH JURUCAKAP KAFIR HARBI MALAYSIA.TAKBIR!!! ALLAHUAKBAR