feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAS MENGIKTIRAF HINDRAF YANG TERNYATA MEMUSUHI ISLAM

HJ HADI DI PEJABAT PAS DI PONGSU SERIBU
Berikut ialah kenyataan Hj Hadi sewaktu berada di Pongsu Seribu Kepala Batas.:
" ........jelasnya ketika pertemuan dengan masyarakat India di Pejabat Perhubungan PAS Negeri di Pongsu Seribu semalam. Menurut beliau, Hindraf banyak membantu membuka mata masyarakat India itu sendiri kerana MIC, PPP atau IPF yang kononnya mewakili suara keturunan India gagal menjadi penyelamat sebaliknya menambah kesengsaraan masa depan mereka terutamanya golongan sederhana dan daif. Hindraf sambungnya, bukan memberontak tetapi sekadar mahu menyerahkan memorandum kepada Kerajaan British.
SOALAN KHAS BUAT HJ HADI PRESIDEN PAS YANG MERUPAKAN PENYOKONG KUAT HINDRAF.
1. Hindraf turut menjadi dalang menentang pihak berkuasa tempatan yang hendak merobohkan kuil Hindu yang dibina secara haram. Malah akan menggunakan gangster bagi menghalang perobohan kuil pada masa depan.Ini bererti Hj Hadi merestui pembinaan kuil secara haram dan Hj Hadi sendiri mahukan kuil dibina secara haram diseluruh tanah Melayu.

2.Emel Hindraf kepada Gordon Brown, Perdana Menteri Britain kononnya berlaku 'ethnic cleansing' di mana orang India dibunuh setiap hari oleh kerajaan ektremis Islam Malaysia adalah tidak benar.Hindraf memperlecehkan ISLAM DENGAN MENYEBUT ISTILAH EKTRIMIS.ISLAM EKSTRIM.Hj Hadi setuju Islam dihina sebegitu rupa oleh Hindraf.

KESIMPULAN :

KITA SEMUA TIDAK PERLU TERKEJUT, KERANA ISLAM YANG DILAUNGKAN OLEH PAS HANYA DI BIBIR MULUT SAHAJA KERANA MEREKA SANGGUP KORBANKAN AGAMA DEMI POLITIK.HJ HADI DAN KEPIMPINAN PAS RELA ISLAM DIPERALATKAN OLEH PAS DAN MENJADIKAN ISLAM SEBAGAI HAMBA KEPADA AGAMA LAIN.SEMOGA ALLAH MENYELAMATKAN MALAYSIA DARI POLITIK PAS YANG BAKAL MENJAHANAMKAN PERKEMBANGAN ISLAM.