feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

BARISAN ALTERNATIF YANG BERCELARU DAN SEDANG BERPECAH

PAS BERCELARU KERANA PRESIDENNYA BERCELARU.INGIN MERAMPAS TERENGGANU TAPI NAK BERTANDING DI KEPALA BATAS..
PAS Wilayah Persekutuan tidak mengiktiraf badan bukan kerajaan (NGO) yang dikenali Badan Bebas Pemantau Pilihan Raya Malaysia (Mafrel) sebagai pemerhati pada pilihan raya umum ke 12 ini.Menurut Pengarah Jabatan Pilihan Raya PAS Negeri, Haji Ishak Surin, Mafrel yang diketuai oleh Abdul Malek Husin dan diiktiraf peranannya oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), tidak akan mendapat sebarang kerjasama dari PAS Wilayah Persekutuan dan kawasan-kawasan yang bertanding.

PAS, katanya memandang serius sikap tidak bertanggungjawab dan khianat yang ditunjukkan Abdul Malek kepada parti itu dalam pilihan raya umum ke 9, apabila beliau yang diamanahkan bertanding dalam pilihan raya mewakili PAS di Parlimen Bandar Tun Razak bertindak "menikam parti" dari belakang, lari dan mengistiharkan menarik diri hingga memberi kemenangan kepada calon BN secara percuma.
ULASAN : MAFREL KUDA TUNGGANGAN ANWAR, TIDAK DIIKTIRAF OLEH PAS SELAKU SAHABAT BAIK PKR DI DALAM BA. SEBENARNYA PAS, PKR DAN DAP HANYA BERLAKON UNTUK MENUTUP KISAH SEBENAR MEREKA YANG SEBENARNYA SEDANG BERPERANG.MEREKA BERPURA-PURA BAIK UNTUK MEMBOHONGI RAKYAT.