feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

GEMPAR : PAS LEBIH HEBAT MAKAN CUKAI BABI


PAS PUN SAMA-SAMA ADA SYER JUAL BABI

Disini dilampirkan arkib Bernama yang membuktikan sekali lagi PAS bersama-sama mempunyai syer yang banyak dengan penternak babi sewaktu zaman Hj Hadi. PAS berkokok menyalahkan UMNO dalam kes babi di Melaka. Tapi PAS terlupa mereka juga sama-sama ada syer di dalam penjualan babi.
KUALA TERENGGANU, 23 Disember 2000 (Bernama) - Kerajaan PAS Terengganu membenarkan ternakan babi di negeri itu kerana ia tidak bercanggah dengan ajaran Islam dan ia juga hak bukan Islam, kata Menteri Besar Haji Abdul Hadi Awang. Beliau berkata dalam hal yang berkait dengan masyarakat bukan Islam, terdapat perkara-perkara mengenai hak individu yang tidak boleh diganggu oleh masyarakat Islam. Isu ternakan babi di Terengganu timbul apabila Abdul Hadi membuat kenyataan bahawa kerajaan PAS Terengganu akan membenarkannya sedangkan kerajaan Barisan Nasional yang memerintah Terengganu sebelum ini tidak membenarkan penternakan khinzir.

BUKTI : UMNO LEBIH MEMELIHARA UMAT ISLAM. JIKA PAS MEMERINTAH TIDAK MUSTAHIL PENTERNAKAN BABI AKAN DIBUAT SECARA BESAR-BESARAN DI MALAYSIA DAN TAUKE BABINYA IALAH PRESIDEN PAS SENDIRI.