feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TUNGGU KAU KHALID SAMAD BANGSAT!!!!


PESANAN YB ZUL KULIM BUAT KHALID SAMAD DAN SEMUA PENYOKONG HERALD :



Kepada umat Islam, saya beri jaminan dan janji kepada saudara semua, saya akan terus perjuangkan dan pertahankan kalimah ALLAH ini. Saya akan terus gunakan segala saluran yang ada untuk perjuangan ini. Kalau saya sampai terpaksa berseorangan berdepan dengan kemelut ini, saya akan tetap mempertahankannya, walau saya terpaksa berdiri sendiri. ( YB ZUL SEAKAN TAHU BELIAU AKAN DI PECAT OLEH PKR DAN MENJADI MP BEBAS).Itu janji dan sumpah saya. Jangan kita berasa kerdil dan malu mempertahankan agama Islam yang suci ini, walau satu dunia menentang kita. Jangan kita berasa keseorangan dalam perjuangan ini, kerana ALLAH Maha Esa sentiasa bersama kita.
Jangan kita beri ruang kepada pihak lain menutup isu ini dengan menimbulkan isu lain. ( PERINGATAN YB ZUL KEPADA ANWAR .JANGAN BAWA ISU BOM GEREJA PULA SEKARANG...)Jangan kita ambil tindakan diluar batasan undang-undang, kerana kesempatan itu akan diambil oleh pihak tidak bertanggungjawab untuk menafikan perjuangan kita. Sebaliknya marilah kita perjuangkan hak kita secara bertamaddun. Kita hormati undang-undang dan perlembagaan negara kita. Kita bertindaklah secara jemaah, dan menurut saluran yang dibenarkan. Dan istiqomahlah. Jangan lupa juga bangun malam dan bertahajjud dan bersujud kepada ALLAH. Kerana akhir kalam, doa itu senjata seorang muqmin. Insyallah kemenangan pasti di pihak kita.



Wassalam.

Adios amigos.

Zulkifli Bin Noordin

Sabtu 23 Muharram 1431