feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KEPUPUSAN KRISTIAN DI EROPAH INGIN DIKEMBANGBIAKKAN PULA DI MALAYSIA DALAM GERAKAN NEW KRISTIANISASI

DARI KACA MATA MUSLIM
Di Eropah, Kristian sudah pun semakin pupus, gereja mereka semakin tandus, dan paderi-paderi mereka semakin merundum pengaruhnya. Orang di Eropah tiada lagi beragama dan tiada lagi ke gereja, dan gereja mereka semakin dibeli oleh orang Islam untuk dijadikan masjid. Dalam 10 tahun sahaja jumlah masjid di UK telah meningkat dari 1,000 ke 1,300.
Sahabat sekalian, Kristianity sudah habis berkecamuk dengan tuduhan "abuse" dan paedophilia di Ireland. Mereka juga dalam keadaan tertekan untuk menerima kumpulan homosexual gay dan lesbian untuk diterima untuk menjadi paderi. Di UK ada paderi yang homosex. Inilah Kristianity yang sudah tidak dapat bertahan kerana prinsip mereka rapuh dan rosak akibat mereka yang sering menukar-nukarkan agama mereka.
Justeru, mereka sedang berjuang untuk mengembang biak dan memastikan gejala murtad berlaku dengan cepat di Malaysia dan nusantara. di indonesia dan negara nusantara yang lain mereka mudah untuk bergerak. Di malaysia terlalu banyak halangan. gerakan kristianisasi ini telah menyusup masuk kedalam PKR sejak mula ia ditubuhkan. suntikan dana telah mengalir ke dalam PKR dalam hal ini. Jadi tidak hairanlan semua kepimpinan kanan gereja berada di dalam PKR spt xavier, irene,sekutu dr fernandez dll. dengan adanya pertelagahan ini, dapatlah anwar memastikan pilihanraya di sarawak menjadi milik mereka kerana sentimen agama kristian islam telah dimainkan. lalu, anwar berharapkan agar penganut kristian sabah dan sarawak menyokong PKR dalam election negeri nanti. Mudahkan perang saraf anwar. Namun Allah berkuasa menyusun atur pemikiran hamba-hambanya.