feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

DEDAHKAN SEBUAH KEBENARAN : GUAN ENG BERBOHONG, ANWAR KEMPUNAN, SALLEH MAN MELOPONG DAN YANG UNTUNG BUMI MINDEN

dah hampir 2 minggu blogger tak menulis. teramat sibuk dengan hal dunia wal akhirah. dunia pun kena cari sebab tanpa dunia tiada pertimbangan dan modal pelaburan ke akhirat.pelaburan amat penting bagi insan. silap pelaburan, kita akn rugi. rugi di dunia , rugi di akhirat. semua manusia melabur nak untung. melabur dalam saham dalam asb dan dalam mana-mana perniagaan. semua nak untung. bila rugi rasa kecewa. tapi kecewa di mahsyar dah tiada jawapan. menyesallah kita. namun allah beri kena bonus taubat buat salah dan bertaubat. cuba muhasabah diri.

sepanjang perjalanan syawal saya cuba mencari jawapan tentang pembohongan anwar kepada rakyat dan betapa jijiknya guan eng sehingga menganjingkan salleh man. salleh man yang diberikan walaq oleh rakyat dan penyokong pas, akhirnya akan dibohongi oleh munafik bernama umar hisyam (guan eng).dahulu sebelum pilihanraya kata-kata ini telah dihemburkan :
1. kata anwar : bakal calon ydp maipp ialah salleh man
2. kata guan eng : mesyuarat exco telah bersetuju salleh man jadi ydp maipp bagi mengantikan ustaz budin
3. kata salleh man : saya ialah bakal ydp maipp
yang untung dan bakal ydp maipp ialah seorang insan dari bumi minden. beliau juga ahli pas dan juga penyokong kuat pas. tapi masih ada ruang kemelayuan dalam dirinya.sayangkan islam dan berpendidikan. rapat juga dengan umno. tapi perangai belakang pintu boleh tahan. jika confirm dia naik, maka blogger akan dedahkan sikit kenakalan bakal ydpmaipp calon pr ni.tunggu........melopong lagilah salleh man, guan eng dan anwar. walaupun dia dari pr tapi calon bumi minden ni tak sebulu dengan anwar masa dalam gerakan lagi. mereka dari spesis yang berlainan. dulu dia cukup hentam anwar sewaktu anwar dalam umno. dia pun tak berapa ngam dengan beberapa pensyarah ilmu kemanusiaa pro abim dan pro anwar.oppsss!!!! dah terbocor pulak....tungguuuuuu