feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

BAGAN PINANG (SIRI 2) : PAS DITULIKAN TELINGANYA

naib presdien pas yang ditulikan telinganya dari memahami ayat-ayat Allah.
pas menghalalkan ufar gobala mempersendakan islam.quran dipertaruhkan. jika sikafir tidak percaya kepada islam mengapa perlu mereka menggunakan ayat suci al quran dalam hujah mereka?kemudian orang islam tertawakan.


Ya Allah kau berilah petunjuk kepada sahabatku yang memperjuangkan nasib Islam dan kau tulikanlah mereka yang mempermainkan Islam. Ya Allah, hancurkanlah golongan kufar yang mempersendakan agamamu. Amin...


Dan hendaklah ada di antara kamu satu puak yang menyeru (berdakwah) kepada kebajikan (mengembangkan Islam), dan menyuruh berbuat segala perkara yang baik, serta melarang daripada segala yang salah (buruk dan keji). Dan mereka bersifat yang demikian ialah orang-orang yang berjaya. ( surah Ali Imran : 104 )

Mysrimuara berjanji untuk meneruskan misi dakwah ini bagi memastikan islam di bawa dalam nada kebenaran bukan kefasikan ala pas. percayakah anda pada pas di bagan pinang ? berlakon dengan kaum india. sedangkan kaum india itu yang mereka kata kafir dan haram disokong sewaktu kaum india bersama BN. mengapa sekarang halal? fatwa mana yang mereka ambil sekarang ? fatwa abu lahab atau abu jahal? apa alasan bodoh lagi kufar bagi pas sekarang di bagan pinang.

Help Me To Spread Islam Because Of Allah

Sesungguhnya telah datang kepada kamu Rasul kami (Muhammad s.a.w) yang menerangkan kepada kamu (akan syariat Islam) ketika terputusnya (kedatangan) Rasul-rasul (yang diutus), supaya kamu tidak (berdalih) dengan berkata (pada hari kiamat): Tidak datang kepada kami seorang pun pembawa berita gembira dan juga pembawa amaran (yang mengingatkan kami). Kerana sesungguhnya telah datang kepada kamu seorang pembawa berita gembira dan juga pembawa amaran dan (ingatlah) Allah Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu. ( Surah Al Maidah : 19 )


pas semakin lama telah lari dari syariat islam. mereka menentang hudud dan bacul kerana takutkan kufa. jihas mereka ialah bersama kufar mengorbankan quran. mana pi suara penceramah pas mengherdik kufar pkr dan dap. semuanya halal. di penan sahaja rumah pelacuran, arak dan sgala benda yang haram tumbh seperti cendawan selepas hujan. ap yang pas boleh buat? tengok sahaja sewaktu gerakan dan umno yang memerintah penang, parti gerakan menghormati umno. tetapi dap tidak menghormati pas. inilah buktinya pas tiada kuasa dan sengat yang berbisa. bagi mereka pas hanya tinggal seluar dala ala superman yang yng nampak seperti berkuasa tetapi bodoh meletakkan seluar dalam di luar seluar biasa.
PERINGATAN ALLAH.....
firmannya : "Maka apakah kiranya jika kamu kamu berkuasa kamu akan membuat kerosakan di bumi dan memutuskan hubungan kekeluargaan? Mereka itulah orang-orang yang dilaknati Allah dan ditulikannya telinga mereka dan dibutakannya penglihatan mereka" (muhammad:22 & 23)
MEREKALAH PARTI ISLAM SEMALAYSIA YANG BERJUANG MEMUTUSKAN HUBUNGAN SILATURRAHIM DENGAN UMNO SEJAK DARI PERISTIWA FATWA HJ HADI. BERLAKULAH PERISTIWA 2 IMAM, TIDAK MAHU MAKAN KENDURI UMNO, SEMBELIHAN UMNO HARAM DAN SEBAGAINYA. SEKARANG MEREKA BERJUANG MEMBENARKAN KUFAR MENGGUNAKAN QURAN DALAM DEBAT POLITIK DEMI MERAIH UNDI DAN KUASA. MEREKALAH YANG DIPEKAKKAH OLEH ALLAH SWT SEKARANG SEHINGGA SYARIAT ISLAM MEREKA LANGGARI.