feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

BAGAN PINANG (SIRI 1) : PAS PARTI KAFIR

salahudin menunggu masa untuk dinobatkan sebagai menteri penuh sekiranya pr berkuasa pada pilihanraya ke 13.inilah pemimpin kufar ala yahudi yang menghalalkan kufar gobala.


hari ini tersentak saya mendengar ulasan salahuddin ayob naib presiden pas dan mantan ketua dewan pemuda pas berkenaan dengan dibolehkan gobalakrishnan menggunakan ayat quran untuk mengukuhkan hujahnya. indikator bodoh yang di bawa oleh naib presiden pas ini ialah ramai cendiakawan kufar menggunakan quran untuk mengukuhkan hujahnya. penggunaan ayat quran oleh golongan kufar seperti gobalakrishnan sudah terbiasa berlaku di atas pentas pembangkang. 4 oktober 2009 sekali lagi gobala mengungkapkan ayat suci quran bagi mengajak rakyat menyokong dan bersama-sama dengan pakatan rakyat. bagi blogger sister in islam sama dengan parti islam semalaysia. amal mereka sama dan usrah mereka juga sama. naqibah mereka sama. dan juga amirah mereka juga sama. jika kita menentang SIS maka kita juga kena menentang PAS.hujung sis ialah S dan hujung pas juga S.


demi menjaga pelaburan dunia si keldai bernama salahudin ayob bersama 2 orang soldadu songsang yang berada dibelakangnnya yakni tuan ibrahim dan idris selaku ketua penerangan pas yang mengiakan kenyataan songsang lagi wal haramjadah menyokong gobala. mengapa si kufar gobala tidak tunduk dan taat serta patuh pada Allah?pas memberikan alasan orang umno juga menentang hukum Allah? apakah pas tidak menentang hukum Allah.sehingga ke hari ini pas tidak berani menyatakan bahawa mereka ingin melaksanakan hudud. cakaplah wahai kufar pas. jangan bercakap guna quran tapi hati tersemat bible dan kitab yahudi moden.



BENAR PAS KUFAR


Abul Laits meriwayatkan dengan sanadnya dari Abdullah bin Abi Aufa r.a. berkata: "Pada suatu waktu petang hari Arafah kami bersama Baginda s.a.w. tiba-tiba Baginda s.a.w. bersabda: "Jangan duduk bersama kami siapa yang memutuskan hubungan kekeluargaan, supaya bangun dari tengah-tengah kami." Maka tidak ada orang kecuali seorang dibelakang Baginda s.a.w. sendiri, tetapi tidak lama ia kembali maka ditanya oleh Baginda s.a.w.: "Mengapakah engkau , sebab tidak ada orang yang bangun kecuali engkau?" Jawabnya: "Ya Rasulullah, ketika saya mendengar sabdamu itu, segera saya pergi kerumah makcikku yang memutuskan hubungan dengan aku, lalu dia bertanya: Mengapa kau datang, ganjil sekali kedatangan mu ini?" Maka saya beritahukan apa yang saya dengar daripadamu, maka ia membaca istighfar untuk ku dan aku juga membaca istighfar untuknya." Baginda s.a.w. bersabda: "Bagus engkau, duduklah sekarang sebab rahmat tidak akan turun pada suatu kaum jika ada diantara mereka seorang yang memutuskan hubungan kekeluargaan."

Abul Laits berkata: "Hadis ini sebagai dalil bahawa memutuskan hubungan kekeluargaan itu dosa besar sebab dapat menolak rahmat baginya dan bagi kawan-kawan yang duduk bersamanya, kerana itu maka kewajipan kita tiap muslim harus bertaubat dari pemutusan terhadap kekeluargaan dan istighfar minta ampun kepada Allah s.w.t. dan segera menghubungi keluarga untuk mencari rahmat Allah s.w.t. dan menjauhkan diri dari api neraka."
P/S : LIHAT APA YANG BERLAKU DI MASJID BATU DAN MASJID PAPAN DI PERMATANG PAUH. BERPECAHNYA MEREKA APABILA KUMPULAN PAS TIDAK MAHU MENYEMBAHYANG JENAZAH ORANG UMNO DAN HARAM MEMAKAN SEMBELIHAN UMNO.PAS MAHUKAN UMNO DAN PAS DIPISAHKAN. HANYA PAS SAHAJA YANG ISLAM.UMNO ADALAH KUFAR. TETAPI SEKARANG ISLAM MEMBUKTIKAN BAHAWA PAS ITULAH YANG KUFAR.MENYOKONG PAS BERERTI MENYOKONG KUFAR YANG MEMBUNUH TENTERA ISLAM DI PERANG UHUD.