feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAS IBARAT TENGKORAK DALAM PIC INI

PAS nampak gagah.tetapi tidak bertenaga untuk melawan musuh Allah yakni pkr dan dap. pas kata hantar 1000 orang pergi ke palestin berperang dengan yahudi tapi habuk pun tarak.senarai yang terkorban jihad di palestin seorang pun bukan dari ahli pas. pas kena maki dengan karpal singh, pun diam . pemuda talak t***r apa????.dalam isu kerajaan perpaduan umno tak ingin langsung nak bersama pas. lantak kaulah pas. kau bersatulah dengan pkr. kau bersatu di bawah satu selimut anwar. pas sebuah parti yang tua selepas umno tapi bacul kerana jadi kuda kayu anwar. pas tiada identiti dakwah. hudud di lelong dengan harga murah. mana piagam hudud pas?nik aziz takut pada karpal. mana pi tentera singa dalam pas? kena JERKAH dengan karpal semua diam. siapa yang nak hudud? pas.....termuntah aku dengar nyer.karpal dan anwar al juburi nak hudud? patutlah hukuman liwat, pas tak masuk dalam enakmen jenayah syariah kelantan.
pas nak chin peng masuk.baguslah. lebih baik dikebumikan chin peng di kelantan. nanti ekonomi kelantan boleh naik sebab ramai nanti orang cina pi kelantan sebab nak tengok kubur chin peng. bijak idea nik aziz!!!!lebih baik, kubur tu pula, buat di depan masjid pulau melaka. senang nik aziz sebelum bagi kuliah sebutkan bahawa pusara di depan masjid kita ini ialah pejuang sebenar kemerdekaan!!!!!!!
oklah dalam isu perpaduan, blogger nak minta tarbiyyah sikit dengan pesanan Allah dan pesanan Rasulullah SAW di bawah :
“Manusia yang paling Allah benci ialah yang berkeras kepala dalam perbalahan” (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).
Firman Allah: (maksudnya) “Dan jika mereka (pihak musuh) cenderung kepada perdamaian, maka engkau juga hendaklah cenderung kepadanya serta bertawakalah kepada Allah. Sesungguhnya Dia Maha Mendengar, lagi Maha mengetahui” (Surah al-Anfal, ayat 61).
Allah menyebut: (maksudnya) “Sebenarnya orang-orang yang beriman itu bersaudara, maka damaikanlah antara dua saudara kamu (yang bertelingkah) itu; dan bertaqwalah kepada Allah supaya kamu beroleh rahmat” (Surah al-Hujurat: ayat 10).

p/s : tak sempat menulis sebab banyak bergerak ke seluruh semenanjung.adioshhh