feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAS DIBACULKAN DAP.MANA PERGI KEJANTANAN PAS???

PAS SEJAK KEBELAKANGAN INI JADI SEPERTI DARAI/PEREMPUAN MURAHAN APABILA TIDAK BERANI MENEMPELAK DAP SEBUAH PARTI KUFAR.NIK AZIZ DAN HJ HADI SERTA SEKALIAN AHLI PAS HILANG SEMANGAT TAKBIRNYA.MENGAPA?MANA NILAI KEJANTANAN PAS ATAU PAS RELA DIBETINAKAN OLEH DAP.

Pengerusi DAP, Karpal Singh, dalam satu kenyataan semalam, menempelak Pas kerana mereka bukan parti yang mendapat kerusi Parlimen paling banyak dalam Pakatan Rakyat. Beliau berkata, Pas hanya memperoleh 24 kerusi berbanding PKR (31) dan DAP 28 "Kemenangan Pas dalam pilihan raya kecil di Kuala Terengganu dan Bukit Gantang baru-baru ini hasil kerja kuat rakan-rakan dalam pakatan," dakwanya. Karpal berkata, Abdul Hadi bukan saja mengelirukan ahli Pas, tetapi juga pemimpin pembangkang lain atas cadangannya itu. "Pas harus sedar yang DAP ada batas kesabarannya," katanya.
p/s : hinanya pas. nampak sangat yang sokong pas disebabkan dap.perjanjian dap mudah sahaja, kemenangan ahli pas sebagai adun perlu berpaksikan kepada janji boleh dikudakan oleh dap. apa buktinya.nizar adalah bukti keldai muda dap.cian pas. apa nak jadi ni..........pas sanggup jilat dap dan pkr.mana semangat islam.pirahh mabuk pas.