feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

INI GAMBARAN SEBENAR PAS DALAM PAKATAN RAKYAT

inilah gambaran sebenar pas sekarang. pas terpaksa mencium kaki dap dan pkr untuk mendapatkan nikmat kuasa. pas berdiam kaku apabila diherdik oleh pkr dan dap. ibarat seorang lekaki yang amat berharap nikmat seksual daripada seorang wanita. sanggup sujud dan mencium kaki, asalkan nikmat diperolehi

"Saya tidak salahkan Guan Eng membuat kenyatan itu. Saya tahu memang ada dilontarkan oleh Presiden PAS mengenai Kerajaan Perpaduan ini. Tapi ia hanya satu teori dan konsep. Pada saya sekadar melontarkan itu tidak salah,"katanya.
Jelas Mustafa, isu mengenai Kerajaan Perpaduan pernah dilontarkandalam mesyuarat PAS tetapi tidak pernah dibincangkan sehingga menjadi satu keputusan. ( tengok punyalah takut nasaruddin pada guan eng)


Mustafa juga menyatakan beliau dimaklumkan ada perbincangan antara Abdul Hadi dengan Ketua Umum KeADILan, Dato' Seri Anwar Ibrahim tentang konsep Kerajaan Perpaduan. Beliau turut difahamkan Abdul Hadi, Anwar dan Timbalan Mursyidul Am PAS, Dato' Dr Haron Din mengadakan pertemuan dengan Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat bagi memberi penerangan mengenai perkara tersebut. ( tengok lagi.......takut dengan anwar pula. apa perlu campurtangan anwar dalam hal rumah tangga pas. baik bagi anwar jadi presiden parti gabungan pas dan pkr .kan lagi baik kenapa pas tak mau bergabung dengan pkr? gabunglahhhhh)

p/s : ciumlah tapak kaki pkr dan dap wahai pas. itu sahaja yang kau boleh buat untuk dapatkan nikmat kuasa.