feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

HUSAM BUAT GERAKAN MENENTANG ULAMAK

husam atau dengan nama manjanya kumpulan baju petak petak merah, telah melancarkan perang kepada golongan ulamak pas. husam masih lagi tidak dapat menerima keputusan kekalahannya dalam muktamar yang baru berlangsung 4 hari yang lalu.
nasrudin tantawi kumpulan ulamak muda dalam pas. pergerakan ulamak dalam pas merisaukan gerakan sekular erdogan yang diketuai oleh husam. kemampuan tantawi akan dinilai berdasarkan kpi kemampuan golongan ulamak dinobatkan semula di dalam pas. kita lihat kemampuannya.


9 jun 2009. tengahari ini blogger menerima banyak mesej yang menceritakan tentang kebobrokan husam yang tak habis-habis melancarkan perang tertutup terhadap hj hadi dan nasaruddin. usa seperti tidak dapat menerima hakikat kekalahan. husam mahukan, jawatan timbalan presiden pas supaya jalan yang bakal dilaluinya selepas ini akan menjadi mudah. anwar sendiri menjanjikan kepada husam menjawat jawatan menteri kanan, sekiranya anwar menjadi pm. husam mula menyalak lagi dengan menggunakan nama tok guru nik aziz. hj hadi dan bermuqabalah. tok guru tak bagi. dap dan pkr tentang habis habisan. husam pun turut bernada yang sama dengan guan eng.husam seperti celaru.
blogger pembangkang di perak yang diterajui oleh nizar namrud secara terbuka menentang kepimpinan ulamak pas dalam isu muqabalah. ada yang mengugut ramai ahli pas akan keluar parti sekiranya muqabalah berlaku. mengapa ini terjadi dalam pas? pas panas tidak bertempat. cawangan pas dah berbaiah dengan memilih perwakilan mereka di peringkat kawasan untuk memilih teraju pas pusat.perwakilan kawasan telah membuat keputusan memilih hj hadi dan nasaruddin sebagai kepimpinan utama pas. yang pelik kenapa akaran pas menentang atau benarkah ahli pas yang menentang atau ahli bukan pas yang menentang. nak tahu kena tengok siapa yang yang menentang dan tengok nombor ahlinya dalam pas.
apapun , jawapan kepada persoalan dan polemik celaka ini ialah berpunca daripada husam. semuanya husam seorang yang tiada jawatan dalam pas. perwakilan menolak husam kerana husam ialah anjing tambatan anwar di dalam pas.husam akan merosakkan pas. husam juga penggerak liberalisme dalam pas. justeru, pas bakal menaiki kapal liberalisme dalam tempoh terdekat ini.