feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

SAYA MINTA MAAF.........SORRY MYSRIMUARA PAPARKAN WATAK SEBENAR

kadang2 gurauan boleh meningalkan kesan bahaya pada diri sendiri.hari ni blogger dah buat satu kesilapan besar pada insan yang blogger amat hormati dan sayangi.siapa dia ni yer ......siapa lagi s ..... la.dah tersilap cakap.kantoi la pulak. nak cakap macam mana yer pada dia......tahu dia tak marah, tapi blogger malu gilerr......oklah....saya minta maaf okkkkk........tak nak maafkan saya ?saya insaf..........tak mau gak.......habis tu nak apa????nati bagi jawapannya yer.......gud luck dalam perjalanan hari ni.semoga Allah merahmati.Menyesal tidak berbicara lebih baik daripada menyesal berbicara
dalam hidup seharian kita sering dikaitkan dengan harga sebuah KEMAAFAN, Nilai SILATURRAHIM dan Erti TERIMA KASIH. NAMUN ... sedarkah kita makna setiap bait perkataan ini? biar blogger terangkan satu-satu..HARGA KEMAAFAN - kita memaafkan kesilapan dan kesalahan insan2..disekeliling kita... kemaafan itu diambilkira...apabila ada yg menghargainya..dan tidak kurang buat bodoh utk menghargainya..persoalannya : cukup berhargakah sebuah kemaafan yg dipohon dan memohon?
..NILAI SILATURRAHIM - silaturrahim kita sering terjalin .. tidak kira cinta ataupun kawan..ataupun kenalan biasa... namun persepktif silaturrahim yg mana harus dinilai dengan berkesan bila ada yg mempertikaikan ia sebagai nilai sebuah "pertolongan" ataupun nilai "kasihan"persoalanya : silaturrahim itu nilainya cukup tinggi ... tapi bernilaikah ia sekiranya ada silaturrahim yang di anggap sebagai "nilai kasihan"?


Redup Kerinduan ( KEMAAFAN BUAT S........)

Sekian lama ku genggam rindu ini
Luntur dihembus sang bayu
Seteduh cintaku bertemankan kasih
Gugur di hujung waktu
Kemanakah hilang nilai cinta
Tika rindu berlagu
Kemanakah arah yang dituju
Andai kasih berlalu
Puas ku mencari kesilapan diri
Mungkin tersentuh di hati
Telah ku hulurkan kemaafan kasih Agar dikau kembali
Berlalulah cinta dan janjimu
Reda dalam kasihmu