feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

REDHA DENGAN TAKDIR.MB NIZAR MB PERTAMA DALAM SEJARAH PEGANG JAWATAN TERSINGKAT

11/5/09 -tarikh keramat berlaku sekali lagi di Perak. maka berhimpunlah sanak saudara pas, pkr dan dap meraikan kemenangan.mereka dengan penuh taksub dan bongkak menyatakan Allah menyebelahi mereka sedangkan sebelum ini mereka menentang ketetapan Allah. Namrud dan firaun juga Allah berikan kemenangan berpuluh tahun malah keseronokan yang melampau. Nizar baru 1 tahun Allah berikan keseronokan. Jika di bandingkan nizar, namrud dan firaun ianya hampir sama. berikan keseronokan yang melampau kepada nizar untuk musnahkan Islam. selepas itu , kau tunggulah hukuman Allah secara total. Namrud mati dengan serangga kecil yang Allah utuskan. Apakah nizar pun sama ? Bertakbirlah mereka sama seperti takbir penganut ajaran sesat yang menjadikan kalimah Allah untuk menyesatkan para penganutnya. dalam 58 ajaran sesat di malaysia semuanya menggunakan kalimah takbir, tetapi mereka dikategorikan sebagai ajaran sesat. nizar dengan wajah riak , menyatakan kebenaran untuk rakyat. rakyat mana?rakyat pasir panjang pun kau tak jaga.lalang tepi jalan ke pasir panjang laut pun kau tak urusakan.
Oklah, blogger berada dalam perjalanan ke KL , blogger akan ulas lebih lagi selepas tiba semula di Penang atau di Ipoh petang ini. Apapun , blogger yakin sebagaimana blogger yakin nizar akan menang dalam kes mahkamah semalam. blogger yakin, nizar akan jadi mb sekejap sahaja. maybe tak sampai seminggu. macam mana nak perintah. speaker bn. adun bn 28, bebas sokong bn 3. adun pr 28. 31 VS 28 dah tentulah 31 menang. undi tak percaya bakal menyusul. kata hakim nak pecat mb, mesti melalui undi tak percaya.so tunggulah. Sultan perak pun tak terima niat nizar nak bubar dun. nak bubar selepas sidang dun dilakukan. maka nizar dah mula meroyan pagi ini.
KEPUTUSAN HAKIM
Mahkamah Tinggi telah memutuskan Datuk Seri Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar Perak yang sah.Dalam keputusannya Hakim Abdul Aziz Abd Rahim kata Menteri Besar cuma boleh disingkir menerusi undi tak percaya sedangkan Dewan Undangan Negeri Perak tidak adakan undi berkenaan keatas Nizar.Mahkamah juga menolak permohonan peguam Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir untuk tangguhkan keputusan pengesahan Nizar sebagai Menteri Besar.Namun rayuan rasmi boleh dibuat.
Tunggulah undi tak percaya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!