feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KAWAN BARUKU.............M

awak letihkan?
letihla juga
boring tak?
boringlah bila berjauhan
siapa awak?
kan ke kawan istimewa awak?
ye ke?saya tak fahamlah?
saya suka doakan awak.
betul ni?
betul.............
wak tak percaya?
hrmm........................
kenapa tak percaya?
sebab awak ni kadang-kadang susahla.................
wak tahu tak?
tahu apa?
saya kan........................
saya kan..............................
takpe nanti saya bagitahu awak bila jumpa semula k..................

dalam menempuh perjalanan perjuangan, ada juga yang ingin merawati kegelisahan dan kesusahan.tq m...............lepas ni mesti ada yang tanya sapa pulak m........ni dalam mysrimuara.dulu s.............sekarang m..........
luas pemandangan............................