feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

HJ HADI BERI AMARAN KEPADA UMNO. WEKKKK NAK TERMUNTAH

haji hadi penakut dan bacul. anwar kutuk dia baguih pnya dibelakang.dalam kes ini hj hadi tak berani pula beri amaran.berilah amran pada anwarsupaya jangan bersalam dengan wanita.hj hadi sembah lim kit siang.dap its ok.kafir ok.islam tak ok.nak beri amaran pada umno.macam baguih.dulu hang lupa ka masa mogok petani di bawah bangunan pejabat mb ganu.masa tu kau jadi mb.kau akut nak turun dan masa tua ada juga petani yang kena tangkap kerana demo pasal kau tak tahu buat kerja.hj hadi sudah bersandiwara.kau terperangkap dengan anwar al juburi.apakah kau redha dengan al juburi?
KUALA NERUS, 8 Mei - Presiden PAS Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang memberi amaran kepada kerajaan UMNO dan Barisan Nasional (BN) bahawa kesabaran PAS ada batasnya. Beliau berkata krisis yang berlaku di negeri Perak adalah langkah UMNO/BN yang salah sejak daripada awal lagi.“Lalu hendak betul(kan) yang salah dengan tangkap orang, itu tidak betul. Apa yang berlaku ialah ‘mencabul’ Perlembagaan dan ‘mencabul’ demokrasi, “Krisis politik yang berlaku di negeri Perak ternyata telah melanggar Undang-undang dan Perlembagaan, “Amalan demokrasi pula cuba dipermainkan dan ‘dicabuli’ oleh pemimpin UMNO dan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang ‘gilakan’ kuasa,” tegasnya ketika mengulas penangkapan yang dilakukan oleh pihak polis terhadap Naib Presiden PAS Mohamad Sabu.
SIAPA YANG GILA KUASA ?
SIAPA YANG GILA DALAM DUN ?-KES NIZAR
SIAPA YANG GILAKAN RAKYAT DENGAN HIBURAN DI PERAK? KES PUSAT HIBURAN DI BANDAR SUNWAY TAMBUN
SIAPA YANG MACAM BERUK?- KES MENJERIT DALAM DUN
SIAPA YANG GUNA BOMOH ?KES DURI LANDAK DALAM RUMAH MB
SIAPA YANG BUAT FITNAH ?- KES IDHAM LEE KATA KERUSI SPEAKER KENA BOMOH
SIAPA YANG MACAM NAMRUD ?
SEMUANYA NIZAR NAMRUD DAN SEKUTUNYA DALAM PAS.HJ HADI NAK NAFIKAN LAGI.SUDAHLAH HAJI, LEBIH BAIK MAIN DENGAN CUCU DAN PENCEN JAWATAN PRESIDEN PAS.