feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

" AWAK FAHAM?"

insiden di dalam dun perak mencerminkan melayu kurang ajar.tak kira bn atau pr. yang pentingnya kedua duanya mazmumah dan tiada pendirian.cina dan india pula ngikut sebab melayu dah tunjuk kurang ajar.ketua kurang ajar ialah nizar.yang umno pi ngikut sebab dah tak boleh nak kawal diri.puak2 PR buat provokasi. blogger pujilah juga tindakan berani adun2 BN , tapi kurang senang dengan tindakn ke anak anakan tersebut.seakan-akan tiada pendirian dalam perjuangan.tidak matang da haru biru.bagaimana nak tadbir kerajaan, sekiranya perangan pr dan bn hampir sama.si nizar namrud langsung tak mau terima hakikat dah hilang kuasa.kenapa gila sangat nak kuasa?nak jadi dajjal atau namrud? pas kata mereka betul. umno juga kata mereka betul?siapa yang betul ?JIKA MAHKAMAH BERI KEPUTUSAN MEMIHAK KEPADA PR , MEREKA KAA MAHKAMAH OK.JIKA MEREKA KALAH KES MEREKA KATA MAHKAMAH TAK OK.INILAH NAMANYA PERANGAI TAK SEMIAK......ORANG PERAK TAHU BEBENOR ISTILAH TAK SEMIAK.ISTILAH INI KAWAN BLOGGER BERITAHU MALAM SEMALAM.
" awak faham !!!!!!!".teguran dan peringatan YM Raja Nazfrin kepada ngeh dan nizar ngok ngek.2 manusia besar yang paling kurang ajar dan merasakan diri mereka paling hebat.manusia apabila dha merasai diri tidak bertuhan, maka dia kan mengambil alih tugas tuhan. inilah nizar yang sedang menjadi Tuhan baru kepada PAS dan adun2 PR.kemampuan nizar untuk mempengaruhi akidah ahli pas harus dipuji.ahli pas masih tak sedar mereka sedang tergelincir akidahnya apabila tidak percaya lagi pada qada dan qadar serta mengharapkan kuasa kekal sampai mati.
di dalam sidang dun tempoh hari perangai yang paling kuat macam beruk ialah
1. dap dan pas .jerit macam beruk di zoo taiping
2. yang paling nampak samseng adun cina dap.mereka timbulkan huru hara
3.dala hal ini, adun pas tak nampak.
jelas disini ialah yang nak kuasa di perak ialah dap.bila dap dapat kuasa, dia akan serah pada beruk pas bernama nizar namrud.masa nak tarik siva gampang ni keluar dari meja speaker, bukan main susah.bertumbuk pun ada. yang lain menjerit macam beruk. yang diam pun ada macam babi.chang leh kang ( adun telah ) dan chan min kai ( simpang pulai ) 2 ekor adun yang paling jelas buat provoasi.blogger lihat semuanya berlaku atas nama
NIZAR NAMRUD YANG HARAMJADAH.LAKNAT! LAKNAT! LAKNAT NIZAR.ROSAKKAN KESUCIAN ISLAM DAN BERSAMA KONSERT KRISMAS DI IPOH DALAM WAKTU MAGHRIB.